تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819996249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احياي بافت هاي فرسوده با مشاركت مردم سريع تر به نتيجه مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۲۲:۱۳ب.ظ)
احياي بافت هاي فرسوده با مشاركت مردم سريع تر به نتيجه مي رسد مديركل راه و شهرسازي كردستان خواستار مشاركت مردم در نوسازي بافت هاي فرسوده شد و گفت: دولت تسهيلات مناسبي براي احياي بافت هاي فرسوده در نظر گرفته و مردم مي توانند با استفاده از اين تسهيلات بافت هاي فرسوده را احيا كنند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد صادق وجدي در نشست ساماندهي بافت هاي فرسوده و سكونت گاه هاي غير رسمي استان كردستان با حضور معاون وزير راه و شهرسازي در سنندج، گفت: دولت به دنبال ايجاد محرك هاي توسعه اي در استان است و اين محرك ها را در قالب اعطاي تسهيلات به منظور احياي بافت فرسوده در اختيار مردم قرار مي دهد كه بايد از آن استفاده كنند.
وي از رسانه ها خواست در راستاي فرهنگ سازي و ترويج مشاركت مردم در احياي بافت هاي فرسوده تلاش كنند و تاكيد كرد: در صورت مشاركت مردم مي توان بافت هاي فرسوده استان كردستان را احيا كرد و هويت گذشته را به اين مناطق بازگرداند.
وجدي زمينه را براي احياي بافت فرسوده در سنندج كاملا فراهم شده دانست و گفت: در صورت مشاركت مردم آمادگي اعطاي تسهيلات به منظور نوسازي و بهسازي بافت هاي فرسوده را داريم.
مدير كل راه و شهرسازي كردستان بر تشويق و ترغيب صاحبان پلاك‌هاي ريزدانه بافت‌هاي فرسوده به انجام كارهاي تجميعي تاكيد كرد و گفت: بايد با آموزش و تشويق مردم ساكن در بافت‌هاي فرسوده آنها را به مشاركت و انجام كار تجميعي ترغيب كنيم.
وي نقش شهرداري در راستاي ساماندهي بافت فرسوده ي مركز شهر سنندج را مهم ارزيابي كرد و گفت: اگر شهرداري وارد عمل شود و توان آنها به توان شهرسازي اضافه شود قطعا شاهد ساماندهي و خروج بافت فرسوده مركز شهر سنندج از حالت فعلي خواهيم بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن