تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820887769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فهرست واگذاری های سال 93 روی میز هیات واگذاری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس سازمان خصوصی سازی: فهرست واگذاری های سال 93 روی میز هیات واگذاری تهران - ایرنا - رییس کل سازمان خصوصی سازی از ارائه و طرح فهرست نهایی شرکت های قابل واگذاری در سال 93 در جلسه آینده هیات واگذاری خبر داد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی در مورد فهرست نهایی شرکت های قابل واگذاری در سال 93، گفت: تصمیم گیری در مورد فهرست واگذاری های سال 93 سازمان خصوصی سازی متفاوت از سال های گذشته است و امسال تصمیم گرفتیم شرکت های قابل واگذاری را با هماهنگی شرکت های مادرتخصصی مورد بررسی قرار دهیم.
وی تصریح کرد: با بررسی های صورت گرفته، تاکنون اتفاق نظر سازمان خصوصی سازی با شرکتهای مادرتخصصی برای درج نام 161 شرکت در فهرست واگذاری های سال 93 قطعی شده که از این تعداد 59 شرکت به گروه یک و 102 شرکت به گروه دو تعلق دارد.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: درج یا عدم درج نام 62 شرکت در فهرست واگذاری های امسال که 6 بنگاه گروه یک و 56 بنگاه گروه دو را شامل می شود نیز در حال بررسی است؛ به علاوه اینکه تا برگزاری جلسه آینده هیات واگذاری بررسی 153 شرکت در قالب 45 شرکت گروه یک و 108 شرکت گروه دو در برنامه های این سازمان قرار دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، وی گفت: در مجموع در خصوص 376 شرکت برای درج در فهرست واگذاری های سال 93 سازمان خصوصی سازی کار کارشناسی صورت خواهد گرفت و تلاش می کنیم لیست کاملی را برای طرح در جلسه آینده هیات واگذاری آماده کنیم.
اقتصام(1)9141**1558
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن