تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815273925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاتل فراری پس از هشت سال در جهرم فارس دستگیر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قاتل فراری پس از هشت سال در جهرم فارس دستگیر شد شیراز-ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: فردی که در سال 85 در پوشش مسافر ، یک راننده آژانس را در این شهرستان با شلیک گلوله به قتل رسانده و متواری شده بود ،دستگیر شد.


به گزارش ایرنا، سرهنگ یوسف ملک زاده دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود:ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم در مرداد ماه سال 85 در جریان مفقودی یک راننده آژانس تلفنی قرار گرفتند.
وی گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد مقتول در پی تماس مسافری ناشناس ، آژانس را به خارج از شهر برده و دیگر مراجعت نکرده است.
این مقام مسوول ادامه داد: پس از دو روز، خودرو مفقودی که درون آن لکه های خون و یک عدد پوکه اسلحه بود ، کشف و همین امر فرضیه قتل وی را قوت بخشید.
سرهنگ ملک زاده بیان کرد: تلاش ماموران جهت پیدا کردن سرنخ هایی از قاتل با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، کارهای اطلاعاتی و شبانه روزی آغاز ولی به دلیل اینکه قاتل ردپایی از خود به جای نگذاشته بود ،بی نتیجه ماند.
وی اظهار داشت: ماموران در ادامه بررسی ها روی این پرونده ، موفق شدند یک سری سرنخ ها و مدارکی از قاتل به نام ˈج - مˈ به دست آورند.
فرمانده انتظامی جهرم اضافه کرد: این قاتل که پس از ارتکاب قتل به یکی از شهرستان های فارس متواری شده بود و زندگی مخفیانه ای داشت ، با تلاش ماموران در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
وی گفت: پرونده یاد شده پس از تکمیل شدن به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
شهرستان جهرم در 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز می باشد.ک/2
7374/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن