تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815386994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبارزه با هجمه های فرهنگی نیازمند استفاده از ظرفیت های بسیج است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مبارزه با هجمه های فرهنگی نیازمند استفاده از ظرفیت های بسیج است سنندج - ایرنا - مدیرکل بیمه ایران استان کردستان گفت: امروزه هجمه فرهنگی غرب عرصه فرهنگ و اجتماع را هدف قرار داده است و برای مبارزه با آن لازم است از ظرفیت های فرهنگی بسیج استفاده کرد.


به گزارش ایرنا، جمال یوسفی روز دوشنبه در نشست صمیمی اعضای شورای پایگاه بسیج اداره کل بیمه ایران با رییس سازمان بسیج کارمندان استان، افزود: بسیج با وجود ارزش های اسلامی و انقلابی که در درون خود نهادینه کرده است می تواند با قدرت اقناعی خود عرصه های فرهنگی و اجتماعی را از مهلکه نجات دهد.
وی گفت: بسیج یک حرکت منظم و سارمان یافته اجتماعی است که شاخصه اخلاقی آن خلوص و اعتماد است.
به گفته وی بسیج با توجه به فرهنگ هر جامعه و در شرایط مختلف مانند جنگ، حوادث غیر مترقبه و حتی در زمان صلح و آرامش به صورت آماده باش بوجود می آید تا در هر زمان مدیریت جهادی را برعهده گیرد و بدون چشم داشتی آن را انجام دهد.
یوسفی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران که الهام گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بوده از نخستین روزهای پیروزی با توطئه های گسترده و سازمان یافته دشمنان اسلام روبرو گردید.
مدیرکل بیمه ایران استان کردستان افزود: عظمت اهداف انقلاب و گستردگی توطئه های دشمنان، ایجاب می کرد که بسیج برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش ها و اهداف آن در برابر شبیخون ابرقدرت ها دفاع کند.
یوسفی افزود: بسیج مجموعه ای پاک نهاد و پاک ضمیر است که برای پیشبرد امور باید عملا از نیرو و ارزش های بسیج بهره برد و با ایمان و اعتقاد، کارها را بدان سپرد.ک/3
7346/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن