تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815292824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشارات الهدی در خارج از کشور فعال تر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انتشارات الهدی در خارج از کشور فعال تر می شود تهران- ایرنا- مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری و انتشارات بین المللی الهدی گفت: نمایندگی های شرکت پخش جهانی نوروز که در زمینه انتشار کتاب فعالیت می کند امسال در برخی از کشورهای جهان فعال تر می شود.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، حمیدرضا شاه آبادی امروز(دوشنبه) در نشست خبری خود بدون اشاره به فعالیت این موسسه در کشورهای دیگر اظهار داشت: اولویت ما در سال جدید بر موضوع انتشارات است اما در سال های آینده روی بخش های دیگر تمرکز خواهیم کرد.
شاه آبادی گفت: گروه انتشارات الهدی پنج عضو پیوسته دارد. دارلهدی برای فعالیت در زبان عربی، Rose Publication برای فعالیت در زبان های لاتین و انتشارات نوروز برای فعالیت در زبان فارسی سه انتشارات این موسسه هستند.
مدیرعامل موسسه الهدی گفت: در حال حاضر پخش جهانی نوروز شش نمایندگی در خارج از کشور دارد و کتاب های موسسه و ناشران همکار با موسسه و آثار سینمایی و موسیقی ایرانی را در این کشورها توزیع می کند.
وی ادامه داد: فعال شدن و افزایش تعداد این نمایندگی ها یکی از برنامه های موسسه است. زبان های کردی و آذری دو زبان هدف موسسه است و برای انتشار کتاب به این دو زبان برنامه های ویژه ای داریم.
مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری و انتشارات الهدی درباره برنامه های این موسسه در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار داشت: این موسسه دو غرفه در نمایشگاه در اختیار دارد و در سه غرفه دیگر نیز حضور خواهد داشت. در غرفه انتشارات الهدی که در سالن ناشران عمومی قرار دارد کتاب ها به صورت تک فروشی عرضه می شوند.
وی به عرضه کتابهای ایران و افغانستان در بازار اشاره کرد و گفت: حضور کتاب های ایران و افغانستان در بازار یکدیگر به صنعت نشر هر دو کشور کمک زیادی می کند چون مخاطبان جدیدی برای این آثار ایجاد می شود.
مدیرعامل موسسه الهدی گفت: یکی از بهترین راه های ارتباط با جهان و ارائه فرهنگ ایرانی، انتشار کتاب هایی در حوزه کودک و نوجوان است. موسسه الهدی از این پس در این بخش هم فعالیت بیشتری خواهد کرد.
وی گفت: هدف اصلی موسسه الهدی انتشار کتاب در خارج از کشور است اما زبان فارسی یکی از اولویت های مهم ما محسوب می شود. برنامه های ویژه ای برای انتشار آثار مشترکی از نویسندگان سه کشور فارسی زبان ایران، افغانستان و تاجیکستان داریم که فصلنامه نوروز در زمینه بررسی تخصصی زبان فارسی یکی از این برنامه هاست.
شاه آبادی گفت: تولید و صادرات محصولات فرهنگی و هنری، شرکت در نمایشگاه های بین المللی فرهنگی، تاسیس پایگاه های اطلاع رسانی و همکاری با موسسات فرهنگی داخلی و خارجی از جمله مسئولیت هایی است که بر عهده موسسه الهدی قرار دارد.
این موسسه یک مرکز غیر دولتی غیر انتفاعی است که از کمک های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بهره می برد.
این موسسه که در سال 63 تاسیس شده است وظیفه ترویج هنر اصیل ایرانی و معارف اسلامی را در جهان بر عهده دارد.
فراهنگ (3) ** 2024 ** 1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن