تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815602691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایگاه اصلی طرح تربیت مهدوی ، مدارس هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل آموزش و پرورش یزد : پایگاه اصلی طرح تربیت مهدوی ، مدارس هستند یزد- ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: پایگاه اصلی طرح تربیت مهدوی ، مدارس هستند و باید آموزش سبک زندگی بر مبنای فرهنگ انتظار در اولویت برنامه های پرورشی مدارس باشد .


به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، ˈ احمد شیرزاد ˈ در نشست طرح تربیت مهدوی اظهار داشت : با توجه به نامگذاری سال 93 به نام سال اقتصاد و فرهنگ ، مسئولان حوزه ستادی بنیاد مهدویت و طرح تربیت مهدوی باید بیش از پیش در زمینه ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت به ویژه در بین نسل نوجوان و جوان بکوشند.
وی طرح تربیت مهدوی ، برگزاری دعای ندبه در مدارس استان را حرکت ارزشمندی دانست و گفت : چنانچه این اقدام ، با تبلیغ مناسب و مطلوب اجرا شود ، باعث حضور هر چه بهتر خانواده ها در این مراسم نیز خواهد شد .
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد ، به اعزام دانش آموزان به اردوی زیارتی قم و جمکران و برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با محتوای مهدویت در مدارس تأکید کرد و افزود : باید در اردوهای مختلفی که برای دانش آموزان برگزار می شود مباحث مهدویت نیز در آن به نحو مطلوب گنجانده شود .
مسئول دبیرخانه طرح تربیت مهدوی هم در این جلسه از عضویت دو هزار و 500 نفر از از همکاران فرهنگی سراسر استان در صندوق نذر گل نرگس خبر داد .
ˈعلیرضا ارثیˈ افزود : سال گذشته مبلغ 46 میلیون تومان از محل نذورات اعضای صندوق نذر گل نرگس جمع آوری شده که 90 درصد مبالغ اهدایی در شهرستان های استان ، در زمینه اجرای برنامه های طرح مذکور در همان شهرستان هزینه می شود .
وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی گذشته 650 نفر از دانش آموزان مهدی یاور به اردوی قم و جمکران اعزام شده اند که امسال نیز این برنامه در دستور کار قرار دارد .ک/1
7546/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن