تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820286522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای دوره عالی آبکاری پلاستیک در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اجرای دوره عالی آبکاری پلاستیک در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف تهران - ایرنا - مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، دوره عالی «آبکاری پلاستیک» را با هدف ارتقای فنی و علمی شاغلان و افزایش کارآفرینی در این حوزه برگزار می کند.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی شریف، فراگیران در این دورۀ آموزشی با مبانی ایجاد پوشش بر روی سطوح عایق و آماده سازی سطوح عایق جهت ایجاد پوشش آشنا می شوند.
ایجاد پوشش های مختلف بر روی سطوح عایق و انجام کنترل کیفی پوشش، از دیگر محورهای آموزشی این دوره است که به همراه فعالیت های آزمایشگاهی ارائه می شود.
دوره عالی آبکاری پلاستیک در چارچوب تک پودمان تکمیلی بین سطوح تحصیلی مورد تائید دانشگاه جامع، در سطح کاردانی به کارشناسی برگزار می شود و ویژگی های پوشش کامل یک فعالیت شغلی را داشته و فارغ التحصیلان قادر به انجام مراحل اصلی شغل مربوطه خواهند بود.
این پودمان بخشی از دوره جامع « مهندسی پوشش » است و سایر تک پودمان های دوره مهندسی پوشش ازجمله Hardfacing، پوشش های مقاوم به خوردگی، پوشش های تزئینی و پوشش های غیر فلزی نیز در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد.
با توجه به اینکه امروزه استفاده از قطعات پلاستیکی آبکاری شده در صنایع مختلف از جمله صنایع خودروسازی، الکترونیک، تولید لوازم خانگی و تولید وسایل شخصی گسترش چشمگیری یافته است، مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف با ارائه یک بسته کامل آموزشی و کاربردی، ارتقای فنی و علمی شاغلان و افزایش کارآفرینی در این حوزه را مد نظر قرار داده است.
علاقمندان می توانند فرم ثبت نام پیوست به این خبر را تکمیل و به نشانی [email protected] ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88282330 تماس برقرار کنند.
علمی (1)**1055**1599
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن