تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820971634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنعتي شدن اصفهان حيات مردم را به خطر انداخته/ مصوبات شوراي عالي استان ها اجرايي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ فروردين ۱۳۹۳ (۱۰:۳۰ق.ظ)
صنعتي شدن اصفهان حيات مردم را به خطر انداخته/ مصوبات شوراي عالي استان ها اجرايي مي شود نماينده مردم اصفهان در شوراي عالي استان ها از تشکيل کارگروهي براي اجرايي شدن مصوبات شوراي عالي استان ها خبرداد.
ناصر اکراميان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج با بيان اين مطلب تصريح کرد: در حال حاضر شاهد هستيم که مصوبات شوراي عالي استان ها آنطور که بايد اجرايي نمي شود و اين ضعفي است که بايد برطرف شود.
وي افزود: براي اجرايي تر شدن مصوبات شوراي عالي استان ها، در تلاش هستيم تا هر چه سريع تر کارگروهي را در اين شورا تشکيل دهيم که وظيفه پيگيري و اجرايي تر کردن مصوبات را بر عهده گيرد.
نماينده مردم اصفهان در شوراي عالي استان ها با بيان اينکه " هزينه هاي صورت گرفته شده در شوراي عالي استان ها بايد نتيجه داشته باشد" خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد هستيم که براي رفت و آمد اعضاي شورا از سراسر کشور به استان تهران جهت برپايي جلسات شوراي عالي استان ها، هزينه هاي زيادي صورت مي گيرد و بايد تلاش کنيم اين جلسات نتايج مثبتي نيز داشته باشد.
اکراميان موضوع محيط زيست را اصلي ترين معضل استان اصفهان دانست و اظهارکرد: اصلي ترين مشکل ما در استان اصفهان، حفظ محيط زيست اين استان است که هم اکنون وضعيت مطلوبي نداشته و بايد براي بهبود آن اقدام شود.
وي با اشاره به احداث کارخانه هاي متعدد در استان اصفهان اذعان کرد: طي سال هاي اخير کارخانه هاي زيادي در استان اصفهان ساخته شده که اين کارخانه ها نقش اساسي را در آلودگي هواي پايتخت داشته اند.
نماينده مردم اصفهان در شوراي عالي استان ها با بيان اينکه " صنعتي شدن استان نبايد به بهاي از ميان رفتن حيات مردم تمام شود" گفت: تبديل استان اصفهان به اصلي ترين قطب صنعت کشور در دستور کار مسوولان استاني قرار گرفته است اما اين موضوع نبايد سبب از ميان رفتن حيات مردم و دشوار شدن شرايط زندگي آنها شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن