تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812924873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدرس حوزه و دانشگاه: نیکی به پدر و مادر همردیف اقامه تماز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدرس حوزه و دانشگاه: نیکی به پدر و مادر همردیف اقامه تماز است یاسوج - ایرنا - مدرس حوزه و دانشگاه گفت: نیکی به پدر و مادر به اندازه ای مهم است که در آیات و روایات متعدد همردیف اقامه نماز معرفی شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین موسوی رامهرمزی عصر یکشنبه در آیین ختم هفتمین روز درگذشت بدرالزمان حائری شیرازی مادر آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: بر اساس برخی روایات دومین عمل ممتاز که پس از اقامه نماز موجب تقرب انسان به درگاه الهی شده و او را به سعادت و کمال می رساند احسان، توجه، خدمت گذاری و جلب رضایت پدر و مادر است.
وی بیان کرد: آیات و روایات متعددی در مورد نیکی به پدر و مادر، اهمیت و آثار مثبت دنیوی و اخروی آن وجود دارد.
موسوی رامهرمزی اظهار کرد: افرادی که به مقام، موقعیت و جایگاه ارزنده ای در زمینه های مختلف به ویژه امور معنوی رسیده اند به دلیل نیکی همیشگی آنان به پدر و مادرشان است.
وی عنوان کرد: احسان به پدر و مادر تنها مختص دوران حیات آنان نیست بلکه پس از فوتشان نیز می توان با طلب آمرزش و انجام امور خیرخواهانه به آنان نیکی کرد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین، از تمام افرادی که از این استان و سایر نقاط کشور در مراسم تشییع، تدفین و ختم مادرش در شیراز و یاسوج حضور داشتند قدردانی کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید شرف الدین ملک حسینی افزود: از خویشاوندان و اقوام دور و نزدیک انتظار می رود به دلیل درگذشت مادر اینجانب هیچ تاخیری در برگزاری مراسم ازدواج فرزندان خود ایجاد نکنند.
در این آیین علاوه بر اجرای مرثیه سرایی پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب و سید عزت الله ضرغامی رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به مناسبت درگذشت بدرالزمان حائری شیرازی همسر مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی قرائت شد.
7535/671
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن