تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820572674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی فرودگاه مسافری پیام کرج، شهری 2.5 میلیون نفری را به جغرافیای ایران متصل می کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز ترکان در بازدید از فرودگاه "پیام":
راه اندازی فرودگاه مسافری "پیام" کرج، شهری 2.5 میلیون نفری را به جغرافیای ایران متصل می کند
کرج - خبرگزاری مهر: مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد ویژه اقتصادی کشور در بازدید از فرودگاه پیام کرج گفت: با راه اندازی بخش مسافربری پیام این فرودگاه در کنار فرودگاه مهر آباد نقش بزرگی ایفا می کند.



به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر ترکان در جریان بازدید از از منطقه ویژه اقتصادی پیام اظهار داشت: اقداماتی که لازم است در سطح کشور انجام شود ابتدا در منطقه ویژه به عنوان پایلوت نمونه سازی می شود و بعد پس از وضعیت فضای کسب و کار مورد بررسی قرار می گیرد.

ترکان گفت: در واقع ما به عنوان دبیر خانه فکرها و ایده ها را در این زمینه بررسی کرده و برای دولت می فرستیم.

دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد ویژه اقتصادی کشور در ادامه سخنان خود منطقه ویژه اقتصادی پیام را به عنوان یکی از حساس ترین و مهم ترین مناطق ویژه اقتصادی با دو کارکرد بزرگ قلمداد کرد و افزود:  این منطقه وابسته به وزارت ارتباطات است و قرار است در آینده این منطقه به عنوان مکان تجاری سازی تکنولوژی نیمه هادی و ICT را اجرا کرده و منطقه اقتصادی پیام این نقش را برای اقتصاد ایران ایفا نماید. ترکان تصریح کرد: نقش دیگری که از اینجا انتظار است این است که استان البرز از نظر شهری دومین شهری است که در خود جای داده کرج است و با جمعیت بالای 2.5 میلیون نفری و این جمعیت با چنان وسعتی توسعه فرودگاه را در خود می طلبد. وی افزود: هدف از این باردید را بررسی تبدیل فرودگاه پیام به فرودگاه مسافربری عنوان کرد که شهر 2.5 میلیون نفری کرج را به بقیه جغرافیای ایران متصل نماید. وی گفت: امیدواریم با کمک استاندار البرز و حمایت های وزارت ارتباطات و همکاران فرودگاه پیام به عنوان یک فرودگاه در کنار فرودگاه مهر آباد نقش بزرگی ایفا کند. ترکان در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به جايگاه مناطق آزاد وويژه در قوانين وتسريع در امور براي سرمايه گذاري وفعاليتهاي اقتصادي ،اين منطقه را به لحاظ نزديكي به تهران وشرايط استان البرزطلاي ناب اقتصادي در كشور خواند وعنوان كرد مي بايست تدبيري اتخاذ كرد تااين ثروت بزرگ اقتصادي در خدمت مردم قرار گيرد. مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در حاشیه بازدیداز پروژه های صنعتی و سرمایه گذاری منطقه ویژه پیام، این منطقه در حوزه سرمایه گذاری و توسعه صنعت مهم دانست. وی افزود: فرودگاه پیام مستعد برای جهش اقتصادی است.


۱۳۹۳/۲/۷ - ۱۶:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن