تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815264511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش کرایه‌ها از 16 اردیبهشت


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: افزایش کرایه‌ها از 16 اردیبهشت
در جلسه غیر علنی امروز شورای شهر، شورا مصوبه خود را مبنی بر افزایش کرایه‌ها در سال جاری از ابتدای اردیبهشت ماه را تغییر داد و مصوب کرد کرایه‌ها به درخواست دولت از شانزدهم اردیبهشت افزایش یابد.
کد خبر: ۳۹۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷ - 27 April 2014


در جلسه غیر علنی امروز شورای شهر، شورا مصوبه خود را مبنی بر افزایش کرایه‌ها در سال جاری از ابتدای اردیبهشت ماه را تغییر داد و مصوب کرد کرایه‌ها به درخواست دولت از شانزدهم اردیبهشت افزایش یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اعضای شورای شهر امروز در پنجاه و ششمین جلسه غیر علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ، بررسی مصوبه افزایش کرایه‌ حمل و نقل عمومی را در دستور کار خود قرار دادند که بر اساس آن مصوب شد  افزایش کرایه نرخ حمل و نقل عمومی از شانزدهم اردیبهشت ماه اجرایی شود.
 
بر اساس این گزارش : هم چنین در این جلسه مقرر شد شهرداری در صورتی که افزایش قیمت حامل‌های انرژی تاثیر چشم گیری در کرایه‌ها خواهد  داشت لایحه آن را تا روز سه شنبه به شورا تحویل دهد.
 
همچنین در ادامه جلسه امروز شورای  شهر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گزارش اولیه و مقدماتی از تاثیر قیمت حامل‌های انرژی بر نرخ کرایه‌ها ارائه داد.
 
شایان ذکر است، از دیگر مصوبه امروز شورای شهر پیشنهاد و معرفی یک نفر به عنوان نماینده شورای شهر تهران جهت عضویت در شعبه اول کمیسیون ماده 77 قانون شهرداری ها بود که کاشانی برای این عضویت معرفی و انتخاب شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن