تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819994573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکایت های کارگری در چهارمحال وبختیاری 21درصد کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شکایت های کارگری در چهارمحال وبختیاری 21درصد کاهش یافت شهرکرد- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال وبختیاری گفت: در سال گذشته میزان شکایت های کارگری و کارفرمایی در استان 21درصد کاهش داشته است.


به گزارش ایرنا،ˈداوود شیوندیˈ روز یکشنبه در آیین تجلیل از کارگران نمونه استان افزود: پارسال یکهزار و 71درخواست شکایت در استان ثبت شد که این درخواست ها در شوراهای سازش کارگری و کارفرمایی، شورای سازش کار و جلسات رسیدگی به شکایات این اداره کل بررسی شد.
وی گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی و همچنین فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان، سال گذشته یکهزار و 200 کارگر استان برای استفاده ازبیمه بیکاری به تامین اجتماعی معرفی شدند.
شیوندی اظهار داشت: از این تعداد 232نفر به کار بازگشت داده شدند.
وی ارائه آموزش تخصصی و عمومی را یکی از فعالیت های مهم این اداره کل عنوان کرد وگفت: سال گذشته 451دوره آموزشی برای بالابردن سطح علمی اعضای تعاونی ها در استان برگزار شد.
قائم مقام وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان افزود: برگزاری این دوره های آموزشی بهره وری را در بخش اقتصادی استان افزایش می دهد.
به گزارش ایرنا ،همزمان با هفته کارگر از 24کارگر نمونه واحدهای تولیدی استان باحضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و جمعی از کارگران تقدیر شد.
7360/558/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن