تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819658687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخلفات زیست محیطی در استان قزوین کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تخلفات زیست محیطی در استان قزوین کاهش یافت قزوین - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، از کاهش تخلفات زیست محطیی در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین که روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته، ˈغلامرضا فریفته جهان تیغˈ افزود: این کاهش با تلاش نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان محقق شده است.
وی اظهار کرد: از مهمترین دلایل این امر افزایش آگاهی، همکاری مردم و نظارت مستمر و شبانه روزی ماموران یگان حفاظت و همیاران طبیعت بود.
این مسوول، عمده فعالیت های اجرایی توسط یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین در نوروز امسال را اجرای گشت های منظم یگان، جلوگیری از تخریب مرتع در منطقه حفاظت شده باشگل و توقیف یک دستگاه تراکتور و نیسان افراد متصرف، دستگیری دو شکارچی متخلف و همچنین کشف و ضبط سه سلاح ساچمه زنی مجاز ذکر کرد.
جهان تیغ، همچنین با اشاره به علاقه فراوان محیطبانان به حیات وحش اظهارامیدواری کرد و افزود:در این ایام ماموران یگان حفاظت طارم سفلی اقدام به نگهداری و تیمار از یک بهله عقاب زخمی نمودند که پس از بهبودی در زیستگاه اصلی خود رها سازی شد و به دامان طبیعت بازگشت.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین ضمن قدردانی از همکاری تشکلهای مردم نهاد زیست محیطی در نوروز اضافه کرد: در این ایام با همکاری انجمن دوستداران الموت 40 بنر با شعارهای زیست محیطی در محورهای ارتباطی الموت شرقی و غربی نصب و حاشیه دریاچه اوان پاکسازی تا مناظر زیبا چشم انداز مسافران نوروزی باشد.
مراتع استان قزوین با 853 هزار و 458 هکتار پوشیده از 117 گونه از 19 تیره گیاهی مختلف است.
7390/616
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن