تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820997039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوانح منجر به فوت در جاده‌های استان قزوین کاهش یافته‌است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین حق لطفی با مهر مطرح کرد:
سوانح منجر به فوت در جاده‌های استان قزوین کاهش یافته‌است
قزوین- خبرگزاری مهر: معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در هفته اول تعطیلات نوروزی میزان سوانح منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان 86 درصد کاهش یافت.



جواد حق لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: با بررسی آماری میزان تردد خودروها در هفته اول تعطیلات نوروزی در دوره زمانی سالهای 92 و 93 خوشبختانه شاهد کاهش سوانح جاده ای منجر به فوت در استان هستیم.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: تعداد تصادفات منجر به فوت در این مدت از شش فقره در سال 92 به یک فقره در سال جاری کاهش یافته است.

وی افزود: با بررسی آمارها مشخص شده است که در هفته اول تعطیلات نوروزی امسال نسبت به سال قبل شاهد کاهش 86 درصدی کشته ها در نوروز امسال هستیم.

ایمن شدن جاده ها و رعایت مقررات علت کاهش حوادث جاده ای

حق لطفی بیان کرد: یکی از دلایل کاهش سوانح جاده ای ایمن تر شدن جاده های استان با انجام فعالیت های راهداری است که با تلاش شبانه روزی همکاران اداره راه و شهرسازی استان محقق شده و نیز حضور موثر ماموران پلیس راه در جاده های استان است.

این مسئول یادآورشد: خط کشی جاده های استان، بهسازی کاردریل ها، نصب تابلو و علائم ایمنی و لکه گیری آسفالت جادهدهای استان با تلاش راهداران استان از عوامل اصلی در کاهش سوانح جاده ای و ایمن شدن جاده هاست.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین اظهارداشت: خوشبختانه در کنار ایمن شدن جاده ها همکاری بسیار خوبی در میان دستگاههای مرتبط از جمله پلیس راه، راهداری، اورژانس، امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایجاد شده که به موقیت برنامه های پیش بینی شده و تامین امنیت مسافران منجر شده است.
حق لطفی گفت: رسانه های گروهی استان هم در ارتقاء سطح فرهنگ عمومی رانندگی و رعایت مقررات نقش موثری داشته و توانسته به کاهش سوانح و کشته و مجروح شدن مسافران کمک کند.

وی بیان کرد: در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی هم از رانندگان و مسافران انتظار داریم با رعایت کامل احتیاط و قوانین راهنمایی و رانندگی سفری ایمن را برای خود و خانواده های خود رقم بزنند و ایام خوشی را در تعطیلات نوروزی به دور از حادثه سپری کنند.


۱۳۹۳/۱/۹ - ۱۳:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن