تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813226971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار همدان: دولت اصلاحات شوراها را فعال کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار همدان: دولت اصلاحات شوراها را فعال کرد همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: دولت اصلاحات اصل مغفول مانده قانون اساسی در زمینه تاسیس شوراها را در سال 78 فعال کرد.


به گزارش ایرنا ˈمحمدناصر نیکبختˈ روز یکشنبه در جمع نمایندگان اعضای شوراهای اسلامی استان همدان اظهار داشت : تشکیل شوراها به عنوان یکی از برنامه های اصلی انقلاب اسلامی و مطالبات و به عنوان یکی از خواسته های مردم و از دستورات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود که در قانون اساسی نیز بر آن تاکید شده است.
استاندار همدان اضافه کرد: با تاسیس شوراها هم اکنون 20 هزار نفر در کشور، عضو شوراهای اسلامی هستند و یک هزار 200 شهر و 35 هزار روستاها دارای شورا هستند.
نیکبخت تاکید کرد: شوراها باید تمامی توان خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند و از رها کردن کار و پرداختن به مسایل شخصی و حاشیه ای بپرهیزند.
وی همچنین به تشریح منویات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت : رهبر فرزانه انقلاب به علت بهبود نیافتن معیشت و اقتصاد مردم ، سیاست های اقتصاد مقاومتی را اواخر سال گذشته ابلاغ فرمودند.
وی افزود: معظم له در پیام نوروزی نیز بر موضوع اقتصاد تاکید داشتند که تاکید بر ضرورت توجه به بحث اقتصاد در پیام های شش سال گذشته ایشان نشان از اهمیت تلاش در این زمینه است.
استاندار همدان اظهار داشت: شوراها به عنوان نماینده و منتخب مردم باید با عزم ملی در عملیاتی شدن تاکیدات رهبر معظم انقلاب سهیم باشند تا کشور به جایگاه شایسته خود دست یابد.
وی بیان کرد: تلاش برای کاهش تورم و رکود اقتصادی که منجر به بیکاری و تعطیلی واحدهای تولیدی شده از اولویت های دولت تدبیر و امید است.
وی سرمایه گذاری را کلید حل مشکلات این استان دانست و گفت: بسیاری از سرمایه داران بومی استان در سایر استان ها سرمایه گذاری کرده اند که این امر آسیب جدی به ما وارد کرده است.
وی تصریح کرد: 600 واحد از یک هزارو 500 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری این استان راکد و تعطیل شدند و همین امر باعث بیکاری 25 هزار جوان در استان همدان شد.
وی اظهار داشت: 300 واحد تولیدی که بالای یک میلیارد ریال بدهی داشتند با استفاده از ماده 16 تعیین تکلیف شدند و می توانند با دریافت سرمایه در گردش فعالیت خود را دوباره آغاز کنند.
7525//681576
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن