تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 30 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807231314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی تفاوتی نسبت به امر به معروف، جامعه را به تباهی می کشاند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه گنبدکاووس: بی تفاوتی نسبت به امر به معروف، جامعه را به تباهی می کشاند گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اهمیت و نیز اثرات مثبت عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: هرگونه بی تفاوتی و کوتاهی نسبت به این فریضه واجب الی جامعه را به تباهی می کشاند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمدحسین سبحانیˈ شنبه شب در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، گفت: ترویج فساد و منکر در جامعه که از اهداف مهم تهاجم فرهنگی دشمنان است، آسیب های فراوانی را به افراد بویژه نسل جوان وارد می کند.
وی با بیان اینکه کوتاهی و غفلت در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان بالاخص افرادی که آشکارا در کوچه و خیابان ترویج فساد و منکر می کنند، پذیرفتنی نیست، افزود: برای مصون ماندن جامعه بویژه نسل جوان از آسیب های این تهاجم باید از همه ظرفیت ها و امکانات در مقابله با شبیخون دشمنان استفاده کرد.
حجت الاسلام سبحانی با اشاره به بیانات رهبری درخصوص امر به معروف و نهی از منکر و بابیان اینکه منظور از مقابله، برخورد قهری نیست، افزود: مرحله اول درانجام این فریضه الهی تذکر لسانی است که همه مسوولان و مردم مومن بایستی نسبت به آن احساس مسوولیت نمایند.
وی تصریح کرد: برخورد قهری تنها ویژه افرادی است که اقدام به ترویج فساد و منکر درجامعه می کنند که لازم است مراجع قانونی باچنین افرادی به شدت برخورد نمایند ضمن اینکه حضور گروه های مختلف مردان و زنان مومن درخیابان ها و نیز مراکز تفریحی، عرصه را برای مروجان فساد و منکر تنگ تر خواهد کرد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز دراین جلسه با اشاره به تلاش های گسترده دشمنان اسلام و انقلاب جهت ترویج ابتذال، فساد و بی بند باری، مصرف گرایی و ... در جامعه، گفت: دشمنان با استفاده از وسائل مختلف ارتباط جمعی از جمله ماهواره، فضای مجازی، بازی های رایانه ای و ... هجمه سنگینی را علیه اقشار مختلف جامعه بویژه نسل جوان وارد می کنند.
ˈعلی علیاریˈ افزود: براساس آمار رسمی و غیر رسمی هم اکنون بیش از 17 هزار شبکه ماهواره ای درجهان فعال است که 3 هزار شبکه آن در کشور ما قابل دسترسی و مشاهده است.
وی گفت: بخش قابل توجهی از بدحجابی ها، بد اخلاقی ها و خشونت های موجود درجامعه ناشی از تاثیرات تماشای شبکه های ماهواره ای است که باید مسوولان راهکارهای مناسب برای مقابله با ناتوی فرهنگی دشمنان بیندیشند.
علیاری، آموزش، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به افراد جامعه نسبت به پیامدهای مخرب تماشای برنامه های مامواره ای، افزایش کمی و کیفی تولید برنامه های مختلف تلویزیونی و فرهنگی براساس ذائقه گروه های مختلف جامعه، ترویج بیشتر شعائر دینی و رفع خلاء های قانونی دربرخورد با مروجان فساد و منکر درجامعه را از جمله راهکارهای پیشنهادی درجهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان برشمرد.
وی اضافه کرد: ایجاد زیرساخت های مناسب برای ورزش جوان نیز از مهمترین راهکارها در پرکردن اوقات فراغت جوانان است که باید به آن توجه ویژه شود.
سرهنگˈرمضانعلی بادلیˈ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز دراین جلسه گفت: با توجه به فرارسیدن فصل گرما و تعطیلی مدارس باید نسبت به ساماندهی فرهنگی تفرجگاه ها و نیز فراهم کردن مقدمات لازم برای استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان برنامه ریزی شود.
وی گفت: امروز خطر استفاده از ماهواره و برنامه های مبتذل آن به تعبیر رهبر معظم انقلاب همچون تیری زهر آگین است که به سمت اقشار مختلف جامعه بویژه نسل نوجوان و جوان شلیک می شود.
دراین جلسه همچنین گزارش فعالیت های مرکز بهداشت و دانشگاه پیام نور گنبدکاووس در بحث اقدامات فرهنگی در زمینه حجاف و حجاف و نیز برخی روسای کمیته های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ارائه شد.
شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/7479/622/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن