تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815470832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معتادان تابلو و ناهنجار در رشت جمع آوری شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معتادان تابلو و ناهنجار در رشت جمع آوری شدند رشت - ایرنا - ماموران نیروی انتظامی شهرستان رشت، 41 معتاد تابلو و ناهنجار را در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی جمع آوری کردند.


سرهنگ ˈرحیم شعبانیˈ فرمانده انتظامی شهرستان رشت روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در اجرای نگرانی مردمی مبنی بر تردد معتادان تابلو در معابر یا تجمع آنان در نقاط خاصی از شهر و محلات، موضوع مورد پیگیری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه پلیس به منظور پیشگیری از جرائم، اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده را در دستور کار خود دارد، گفت: ماموران انتظامی طی چند عملیات هماهنگ و ضربتی، 35 معتاد تابلو را که در صدد ایجاد ناامنی برای مردم و ناهنجاری در سطح شهر بودند، دستگیر کردند.
سرهنگ شعبانی اظهار داشت: اکیپ های عملیاتی در سیر اقدامات خود پنج نفر دیگر را نیز در حال استعمال مواد مخدر مشاهده و این افراد را قبل از اینکه متواری شوند ، دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه از معتادان تابلو و افراد دستگیر شده مقادیری مواد مخدر کشف شد، تصریح کرد: روند پاکسازی از نقاط آلوده در اولویت ماموریت های این فرماندهی می باشد.
وی از دستگیری یک معتاد تابلوی در حال سرقت نیز خبر داد و اعلام داشت: این فرد که قصد سرقت از یک منزل خالی از سکنه را داشت، با مشاهده ماموران در صدد فرار برآمد ولی تعقیب صورت گرفته مانع از فرار او شد و در نتیجه این فرد با ابزارآلات انجام سرقت دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت بیان داشت: فرد دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به هفت فقره سرقت اعتراف و صحت اظهاراتش را با تشریح صحنه اعلام کرد و مراتب نیز مورد تایید مالباختگان قرار گرفت.ک/3
7295/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن