تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821227923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح جمع آوری معتادان بی خانمان در قزوین اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح جمع آوری معتادان بی خانمان در قزوین اجرا شد قزوین - ایرنا- کارشناس دفتر درمان اعتیاد بهزیستی استان قزوین از اجرای طرح جمع آوری معتادان بی خانمان با هدف فراهم کردن فرصتی برای درمان آنها و همچنین کاهش آمار جرائم در استان خبر داد.


ˈمحمدحسن نادریˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح حدود 510 نفر توسط نیروی انتظامی شناسایی و تحویل چهار مرکز ترک اعتیاد استان شدند.
وی اظهارکرد: این طرح با هدف فراهم کردن فرصتی برای درمان و توانمندسازی معتادان، کاهش آمار جرایم و پایش آنها انجام شده است.
نادری اضافه کرد: با اجرای این طرح و طبق اعلام دادگستری 31 درصد میزان وقوع جرائم خرد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته و نتایج مطلوبی را به همراه داشته است.
وی اظهارکرد: در اجرای این طرح هیچ هزینه ای بابت درمان معتادان از معتادان دریافت نمی شود و همچنین این طرح مدت دار بوده و در صورت تشخیص تیم درمانی مرکز، درمان معتاد تا سه ماه می تواند ادامه یابد.
22 اردوگاه دارای پروانه فعالیت برای بازپروری معتادان در استان قزوین وجود دارد که از این تعداد اردوگاه البرز مختص بانوان است که سال گذشته بیش از هفت هزار نفر در این کمپ ها پذیرش شدند.
7389/ 614
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن