تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815048021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه هاي جمع آوري آبهاي سطحي در رشت به صورت ويژه پيگيري مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۴۳ب.ظ)
استاندار گيلان: پروژه هاي جمع آوري آبهاي سطحي در رشت به صورت ويژه پيگيري مي شود نجفي از پروژه هاي هدايت و جمع آوري روان آبهاي سطحي رشت بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، نجفي استاندار گيلان به همراه معاون هماهنگي امور عمراني ، شهردار رشت ، مديران عامل آب و فاضلاب شهري، آب منطقه اي، توزيع برق، برق منطقه اي و مخابرات از اجراي پروژه هدايت و جمع آوري آبهاي سطحي رشت در مناطق ضيابري، چمارسرا، کمربندي شهيد بهشتي، جماران، خميران زاهدان و پل عراق، چهاراه ميکائيل و لاکاني بازديد کرد و از نزديک ضمن شنيدن گزارشات مديران مربوطه در جريان پيشرفت اجراي اين پروژه ها قرار گرفت و دستورات لازم را براي تسريع در کار صادر کرد.
دکتر محمد علي نجفي در اين بازديد با بيان اينکه همواره آبگرفتگي معابر در زمان بروز باران هاي سنگين در فصل پاييز و زمستان از دغدغه هاي اصلي شهروندان رشت محسوب مي شود گفت: با توجه به اينکه استانداري گيلان 25 کيلومتر لوله هاي مورد نياز اجراي طرح جمع آوري روان آبهاي سطحي رشت را تامين کرد شهرداري نيز اين پروژه را هم اکنون در 10 نقطه شهر به طول 15 کيلومتر آغاز کرده است.
وي با تاکيد بر اينکه اين مناطق بر اساس شدت حجم آبگرفتگي ها و قرار گرفتن در مناطق محروم رشت انتخاب شده است گفت: شهرداري با همراهي دستگاههاي اجرايي مرتبط و با نظارت استانداري موظف شده اين طرح را تا شهريور ماه به اتمام برساند.
استاندار گيلان خاطر نشان کرد: به زودي اجراي پروژه جمع آوري آبهاي سطحي در 10 نقطه ي ديگر شهر رشت نيز آغاز مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن