تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813362651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بینی جالب علی دایی از بازی ایران و آرژانتین!!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
پیش بینی جالب علی دایی از بازی ایران و آرژانتین!!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبال ایران نتوانسته پیشرفتی داشته باشد و متاسفانه بازیکنان خوب خارجی هم به کشورمان نمی‌آیند. به گزارش نامه نیوزبه نقل از فارس، علی دایی در گفت‌وگو با شبکه برزیلی اظهار داشت: فوتبال ورزش بسیار مفرحی است و همیشه از این رشته ورزشی لذت برده‌ام. در فوتبال ایران طرفدار قرمز و آبی داریم اما 95 درصد مردم ایران علاقه‌مند به فوتبال هستند.



وی ادامه داد: فوتبال ایران و آلمان غیرقابل مقایسه است. شاید در فوتبال ایران هوادار زیادی وجود داشته باشد اما از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تفاوت‌های زیادی بین این دو کشور وجود دارد.



سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور بازیکنان خارجی یادآور شد: فوتبال ایران نتوانسته پیشرفته چندانی داشته باشد و متاسفانه بازیکنان اندکی از کشورهای خارجی به ایران می‌آیند که عملکرد خوبی داشته باشند. نیلسون در ایران عملکرد خوبی داشت و توانست به خوبی از دروازه پرسپولیس محافظت کند.



دایی افزود: فوتبال در ایران در دست دولت است و اگر فوتبال ما در کشوری بود که این رشته را متوجه می‌شد شرایط به مراتب بهتری داشتیم. ما در جام جهانی فقط می‌توانیم بخوابیم و بلند شویم و ببینیم که آرژانتین را شکست داده‌ایم. برزیل در دوره گذشته مرا ناامید کرد اما امیدوارم در این دوره شرایط بهتری را داشته باشد.



وی خاطرنشان کرد: نمی‌توانم در مورد مشکلات تیم ملی ایران صحبت کنم اما همین که تیم ملی توانست به جام جهانی صعود کند کار بزرگی کرد و امیدوارم که بتواند در جام جهانی هم موفق باشد.




1393/2/6





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن