تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798784741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانيولي: نمي‌توانستم بازي با چين را پيش‌بيني کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بانيولي: نمي‌توانستم بازي با چين را پيش‌بيني کنم
سرمربي تيم واليبال متين ورامين در کنفرانس خبري پس از پيروزي مقابل چين و صعود به فينال گفت: بازيکنان ما در شرايط خوبي قرار نداشتند و نمي توانستم شرايط بازي با چين را پيش بيني کنم.

دانيل بانيولي سرمربي متين ورامين پس از صعود به فينال قهرماني باشگاه‌هاي آسيا در کنفرانس خبري اظهار کرد: تيم ما پيش از اين مسابقه شرايط ويژه‌اي داشت. دو تن از بهترين و مهمترين بازيکنان ما شرايط ويژه‌اي داشتند. اين محال است که شما بدون در اختيار داشتن پاسور اصلي خود بتوانيد از پيروزي مطمئن باشيد. پاسور اصلي تيم ما امروز هم با آمادگي کامل بازي نکرد.

وي افزود: اما درباره بازي با چين بايد بگويم که واقعا مسابقه نزديک و سنگيني را شاهد بوديم. فکر مي کنم در ست نخست چين شانس زيادي براي پيروزي داشت.هر دو تيم در امتيازهاي نزديک بازي مي‌کردند. اين يک پيروزي خاص براي تيم من بود و از اين بابت خوشحالم.

سرمربي تيم واليبال متين ورامين همچنين درباره بازي فينال مقابل قطر گفت: قطر هم بازي‌هاي خوبي را براي راهيابي به فينال انجام داد. بايد مقابل آن‌ها بازي بهتري انجام دهيم. از حالا نمي‌توانم شرايط بازي فردا را پيش بيني کنم. بازي سختي خواهيم داشت اما چگونگي بازي ما بستگي به شرايط پاسور اول تيم دارد. بيماري او يک مشکل بزرگ براي تيم ما است. او براي تيم خيلي مفيد است و امروز هم در بازي با چين هرگاه به ميدان آمد خوب کار کرد.

بانيولي تاکيد کرد: اين براي تيم خيلي مهم است که همه بازيکنان در شرايط آمادگي کامل باشند و عالي بازي کنند. متاسفانه ما در حال حاضر چنين شرايطي را نداريم. اين تجربه خوبي براي ما بود که بدون کاپيتان چگونه بازي کنيم. اما مطمئنا با وجود همه بازيکنان مي توانيم بازي بهتري را برابر قطر انجام دهيم.

وي با تحسين عملکرد بازيکنانش در بازي با چين گفت: پاسور دوم تيم ما خوب بازي کرد. همچنين تاجر هم بسيار براي تيم ما مفيد بود.

سرمربي متين ورامين در پاسخ به پرسش خبرنگار چيني مبني بر اينکه "آيا پيش بيني برد برابر چين را مي‌کرديد؟" گفت: قطعا نمي توانستم پيش بيني کنم. پيروزي بر پين سورپرايز بود و از اين بابت خوشحالم. به نظرم چين بسيار خوب بازي مي‌کند اما همانطور که گفتم بازيکنانم در شرايط خوبي قرارنداشتند. در اين شرايط نمي‌توانستم پيش بيني برد 3 بر صفر را داشته باشم.

بانيولي در پاسخ به پرسش ديگري درباره بازي فينال گفت: فردا روز بزرگي است. در حالت طبيعي مي‌توان گفت که فينال روز مردان بزرگ است.

وي در پاسخ به پرسشي درباره کريستين ساواني بازيکن ايتاليايي تيم الريان قطر گفت: ساواني بازيکن بزرگي است. کاملا حرفه اي است و بازي‌هاي زيادي از او را ديده‌ام. امروز هم چين بازيکنان خوبي در اختيار داشت که قببلا در ليگ ايتاليا بازي مي کردند. اين خيلي خوب است. اما فعلا نمي توانم خيلي دقيق درباره قطر حرف بزنم.

همچنين وحيد سيدعباسي که به نمايندگي از بازيکنان ايران در کنفرانس خبري حاضر شده بود، اظهار کرد: چين تيم بسيار قدرتمندي بود. ما اصلا حريف خود را دست کم نگرفتيم. بازي خوبي را در اين مرحله به نمايش گذاشتيم و پيروزي خوبي را بدست آورديم. فردا هم بايد در فينال به مصاف قطر برويم. قطر تيم بسيار خوبي است. آنها بازيکنان بسيار خوبي دارند. مي‌دانيم که آنها آناليز خوبي از تواناييهاي ما دارند. ما هم به خوبي تيم قطر را مي شناسيم. اما مطمئن باشيد که ما به فيليپين آمده‌ايم تا کاپ را ببريم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/01/26 19:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن