تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814685043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده الکترونیکی سلامت ایثارگران تشکیل می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران:
پرونده الکترونیکی سلامت ایثارگران تشکیل می‌شود
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری جلسه مشترک بمنظور تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت ایثارگران در هفته سلامت خبر داد.


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، «عبدالرضا عباسپور»، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد اقدامات این معاونت در هفته سلامت گفت: یکی از برنامه‌های ما در هفته سلامت، برگزاری جلسه مشترک با مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بمنظور تصویب نحوه اجرای پروژه تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای تمام اعضای جامعه ایثارگری در سراسر کشور است.
 
وی افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از قبل مترصد تشکیل پرونده بهداشت و سلامت الکترونیک برای خانواده‌های ایثارگر بوده، اما از آنجاییکه طبق ماده 15 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز موظف به تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای ایثارگران است، تصمیم گرفتیم در انجام این پروژه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همکاری داشته باشیم.
 
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: یکشنبه، هفتم اردیبهشت ماه در جلسه مشترک معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با مسوولان وزارت بهداشت به یک الگوی کلی مشترک می‌رسیم تا در ادامه، این الگوی واحد را با همکاری وزارت بهداشت ادامه دهیم.
 
عباسپور افزود: این نشست، نخستین نشست مشترک بنیاد شهید و امورایثارگران با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و با اجرای پروژه تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای ایثارگران، جلسات متعدد دیگری نیز در این راستا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن