تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820096840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله جوادی آملی: اقتصاد مقاومتی با فرهنگ قرآنی محقق می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیت الله جوادی آملی: اقتصاد مقاومتی با فرهنگ قرآنی محقق می شود قم - ایرنا - آیت الله ˈعبدالله جوادی آملیˈ از مراجع تقلید، اقتصاد را از مهم ترین مسائل کشور ذکر کرد و گفت: مساله اقتصاد مقاومتی با فرهنگ قرآنی محقق می شود.


به گزارش ایرنا، این مرجع تقلید روز شنبه در دیدار مدیران و کارشناسان قرآنی دارالقرآن های کریم سراسر کشور با وی ابراز داشت: قرآن کریم، کتابی است که مسلمانان را نسبت به کار و تلاش و تولید ترغیب کرده و از این رو باید گفت فرهنگ کار، فرهنگ قرآنی است.
وی بیان داشت: اصول مقاومت در قرآن مورد اشاره قرار گرفته و یکی از این اصول، عظمت قیام است لذا اگر ملتی بخواهد قیام کرده و عزیز باشد باید دستانش در جیب خودش باشد.
وی افزود: ملتی که جیبی خالی داشته باشد نمی‎تواند مقاومت کند لذا باید بخوبی توان استفاده از منابع داخلی خود را داشته باشیم.
این مرجع تقلید تاکید کرد: بسیاری قرآنی حرف می‎زنند اما غیرقرآنی عمل می ‏کنند این در حالی است که برای دیگران کارکردن و مزد گرفتن در اسلام مکروه است.
وی ادامه داد: باید فرهنگ و روحیه کار در مردم کشور تقویت شود تا از این رو همه صاحب قدرت شوند چرا که قدرت اقتصادی ستون یک ملت است و اگر این قدرت نباشد همه کشور آسیب می بیند.
آیت الله جوادی آملی اظهار داشت: اگر بدرستی به دستورات اسلام عمل کنیم ذره ‎ای از تحریم ‎ها ضربه نخواهیم خورد و باید بدانیم که هرچیزی باید جای خود باشد.
وی خطاب به مدیران و کارشناسان قرآنی نیز گفت: خادمان قرآن باید قدر موقعیتی که در آن هستند را بدانند و خود را ارزان نفروشند همچنین نباید از قرآن استفاده ابزاری کرد و آن را وسیله کسب قرار داد.ک/3
7408 / 380/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن