تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814799416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشگیری در حوزه بهداشت نیازمند سرمایه‌گذاری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی؛ پیشگیری در حوزه بهداشت نیازمند سرمایه‌گذاری است خبرگزاری پانا: وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی در همایش هفته سلامت، پیشگیری و تغییر در سبك زندگی را نیازمند سرمایه‌گذاری دانست.
۱۳۹۳ شنبه ۶ ارديبهشت ساعت 16:05

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، علی ربیعی ضمن بیان این مطلب افزود: كاهش بیماری‌ها، ترویج رژیم غذایی سالم‌تر، كاهش آلودگی هوا و ایجاد زیرساخت‌های توسعه ورزش در حوزه پیشگیری و تغییر سبك زندگی نیازمند تغییر در الگوی تخصیص منابع است. ربیعی در ادامه اظهار داشت: برای گسترش پیشگیرانه باید روی ساخت تأسیسات ورزشی، كشت محصولات ارگانیك، بهبود كشاورزی، كاستن قیمت غذای سالم و مقوله‌های مرتبط با پدیده‌های اقتصادی سیاست‌گذاری كرد. وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی گفت: داشتن سبك زندگی سالم، پیشگیری و رفتن به سوی خود مراقبتی را علاوه بر فرهنگ می‌توان در چارچوب توزیع منابع و منافع هم دید. وی پیشگیری و ارتقاء خود مراقبتی را نیازمند همكاری مؤثر و مستقیم نظام بیمه‌ای دانست و گفت: سازمان‌های بیمه‌گر در ایران باید حضور فعال داشته و اقدامات پیشگیرانه را مورد حمایت قرار دهند و ارتقاء خود مراقبتی و سلامتی و بهداشت مستلزم دادن آموزش های لازم و اطلاع رسانی است. ربیعی با اشاره به نقش رسانه ها و آموزش و پرورش در فرهنگ سازی و ارتقاء سلامت گفت: همکاری های دستگاههای مرتبط با سلامتی و آموزش و امداد رسانی موثر می تواند یك عمر سلامتی را برای مردم ایران به ارمغان آورند. وزیر تعاون در ادامه افزود: بیش از 35 میلیون بیمه شده تأمین اجتماعی نشان از اهمیت این جامعه بزرگ و سازمان تأمین اجتماعی در نظام سلامت دارد. وی افزایش نقش كارگران و كارفرمایان بر فعالیت‌های نظام بیمه‌ای خودشان را از جمله برنامه‌های وزارت تعاون در سال 1393 ذكر كرد و گفت: دولت امانت دار موقت سازمان‌های بزرگی مثل سازمان بیمه تامین اجتماعی است. در دولت تدبیر و امید گام‌های اساسی برای امانت‌داری درست و بالا بردن نظارت مشاركت‌كنندگان اجتماعی بر سازمان‌های بیمه‌ای داریم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن