تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820457010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عذر مدیران نهاوندی در عدم اجرای مصوبات پذیرفته نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان عبدالملکی:
عذر مدیران نهاوندی در عدم اجرای مصوبات پذیرفته نیست
نهاوند - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان نهاوند با انتقاد مجدد از عدم اجرای مصوبات جلسات مختلف فرمانداری گفت: برای عدم اجرای مصوبات جلسات مختلف گذشته از هیچ مدیری عذری پذیرفته نیست.



به گزارش خبرنگار مهر، امامعلی عبدالملکی ظهر شنبه در جلسه کارگروه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در سالن شهدای فرمانداری اظهار داشت: هیچ بحث و مصوبه جدیدی در جلسات مختلف تا زمانی که مصوبات گذشته اجرایی نشوند، مطرح نخواهد شد. امامعلی عبدالملکی گفت: شعار سال جاری مدیریت جهادی با عزم ملی است که برای تحقق آن باید رویکرد مدیران و شیوه مدیریتی آنان در مجموعه های مختلف تغییر پیدا کند. عبدالملکی افزود: وقتی مصوبه ای در جلسات فرمانداری به تصویب میرسد یعنی شهرستان به اجرای آن نیاز دارد و مدیر مربوطه باید تعهد خود را نسبت به انجام 100 درصد آن تا پایان ادامه دهد. وی گفت: مشکلات نهاوند در بخش پزشک عمومی باید حل شود چون حوزه بهداشت، آموزش و امنیت سه مقوله ای که برای مردم و جامعه بسیار مهم و ضروری است. فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: برای تجهیز و یا باسازی مراکز بهداشت و درمان و یا خانه های مرکز بهداشت باید از ظرفیت خیرین و بخش خصوصی استفاده کرد که در این راه دولت هم مشارکت می کند. امامعلی عبدالملکی بیان داشت: بخش خزل و شهر فیروزان که دارای جمعیت بیش از 30 هزار نفر است با کمبود پزشک عمومی روبرو بود که با اعزام دو پزشک عمومی مشکل این بخش برطرف شد. عبدالملکی افزود: درمانگاه فعلی شهر بروزل بعلت فرسودگی و قدیمی بودن ساختمان باید تخریب و ساختمان جدیدی به جای آن احداث شود تا مشکلات مردم در بخش زرین دشت نیز برطرف شود. وی ادامه داد: کمبود پزشک عمومی و کمبود اعتبار و محدودیت شدید مالی مهمترین معضلات حوزه بهداشت و درمان نهاوند است که باید مورد توجه ویژه مسئولان استانی قرار داشته باشد. فرماندار شهرستان نهاوند در پایان اظهار داشت: باید از ظرفیت کامل و غنی مجمع خیرین سلامت نهاوند برای  حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان نهایت استفاده برده شود.


۱۳۹۳/۲/۶ - ۱۵:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن