تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821049699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدم اجرای مصوبات کارگروه ترافیک همدان نشانه ضعف است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان تعالی:
عدم اجرای مصوبات کارگروه ترافیک همدان نشانه ضعف است
همدان - خبرگزاری مهر: فرماندار همدان با بیان اینکه عدم اجرای مصوبات، کارگروه ترافیک را تضعیف می کند و اجرانشدن مصوبات کارگروه ترافیک همدان نشان دهنده ضعف است، گفت: بقا و استمرار یک جامعه متکی به نظم حاکم در شهر و استان است.



به گزارش خبرنگار مهر، علی تعالی ظهر سه شنبه در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه عناصری که بیشتر در حوزه سیاسی و امنیتی کار می کند امنیت را تابعی از نظم در جامعه می داند، اظهار داشت: بقا و استمرار یک جامعه متکی به نظم حاکم در شهر و استان است. وی با بیان اینکه در جامعه ای که نظم دچار اختلال شود امنیت نیز تحت شعاع قرار می گیرد و مشکل ایجاد می کند، ابراز داشت: یکی از عوامل اساسی نظم در جامعه ترافیک است و اگر نظم اجرا نشود در نظم عمومی اختلال به وجود می آید. فرماندار همدان با بیان اینکه عبور پیاده ها از خط کشی، عدم عبور خودرو ها از چراغ قرمز، توجه به چراغ زرد، شکل ایستادن پلیس، خط کشی مستمر خیابان ها، حرکت خودروها در بین خطوط، عدم انحراف به چپ و راست خودروها و غیره از عوامل موثر در نظم ترافیک است، عنوان کرد: اگر قرار است مبحث ترافیک بررسی شود باید از مهندسان استفاده شود و باید کار به اندازه ای دقیق باشد که در شورای ترافیک جایی برای حرف باقی نگذارد. تعالی با بیان اینکه همه فکر می کنیم ترافیک، مسئله ای ساده است اما اینگونه که تصور می شود نیست، ادامه داد: نظم و امنیت با یکدیگر مترادف هستند و همیشه در همه جا با هم آمده اند. وی با بیان اینکه اگر در شورای ترافیک به صورت کارشناسی به مسئله ترافیک پرداخته شود قطعا در نظم و امنیت جامعه تاثیر دارد، بیان کرد: باید در راستای رعایت قوانین و مقررات رانندگی فرهنگ سازی انجام شود. فرماندار همدان با بیان اینکه باید در بحث ترافیک به سمت مکانیزه کردن برویم و کمتر از عوامل انسانی استفاده کنیم، افزود: شورای ترافیک باید به طور مستمر برگزار شود چراکه در شهرستان همدان در بحث ترافیک جای کار زیادی وجود دارد و باید برای نظم ترافیکی به راهنمایی و رانندگی کمک کنیم. وی با بیان اینکه تصمیمات کارگروه به هر شکلی که مصوب شد باید به همان شکل اجرا شود، عنوان کرد: اگر حاکمیت تضعیف شود در واقع خود را ضعیف کرده ایم. فرماندار همدان با بیان اینکه دیگر نمی پذیریم در کارگروه ترافیک مسئله ای مصوب شده و اجرا نشود، بیان کرد: حتی اگر بزرگترین نهاد و شخص با مصوبات کارگروه مخالفت کرد مصوبه کارگروه باید اجرا شود. تعالی با بیان اینکه نمی توان رضایتمندی مطلق بین مردم ایجاد کرد، ادامه داد: اگر بخواهیم بین مردم رضایتمندی مطلق ایجاد کنیم هرگز به نتیجه نخواهیم رسید و باید طرح ها به گونه ای که مصوب شده اجرا شوند چراکه منافع عمومی جامعه در نظر گرفته می شود. وی با بیان اینکه در بحث بی آر تی باید کار کارشناسی انجام شود، عنوان کرد: باید در خصوص مسئله بی آر تی با دقت پیش برویم چراکه اجرای خطوط بی آر تی هزینه بر است و برای اجرای این طرح باید با تامل کار کرد. فرماندار همدان با بیان اینکه خبرنگاران بار ها یکطرفه شدن خیابان پاستور را پیگیری کرده اند و این پیگیری نیز به حق بوده است، بیان کرد: بارها به خبرنگاران اعلام کردم که اجرای این طرح حتمی است و به انها اطمینان می دادم که این طرح اجرا می شود و مصوبات باید شفاف باشد و از آن تصاویر مختلفی صورت نگیرد. علی تعالی از کلنگ زنی زیر گذر بعثت در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: فردا عملیات اجرایی زیر گذر بعثت آغاز می شود و زمان بهره برداری 10 ماه آینده اعلام شده است.  


۱۳۹۳/۲/۲ - ۱۴:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن