تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820916305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از نرم افزاری جدید برای اولین بار در انیمیشن بیا آشتی کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کوتاه از سینما استفاده از نرم افزاری جدید برای اولین بار در انیمیشن بیا آشتی کنیم تهران - ایرنا - برای نخستین بار در کشور از نرم افزار «استاپ موشن پرو» برای ساخت یک انیمیشن ایرانی به نام بیا آشتی کنیم استفاده شد.


به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، سروش دیانتی مدیر امور رایانه انیمیشن بیا آشتی کنیم درباره این اثر گفت: در ساخت این انیمیشن برای اولین بار در ایران از نرم افزار «استاپ موشن پرو (pro)» که در واقع نرم افزار تخصصی برای کار عروسکی در دنیا است استفاده کردیم.
وی ادامه داد: با شروع پروسه فیلمبرداری کار اصلی ما که مربوط به کارهای کامپیوتری است، آغاز می شود.
دیانتی با اشاره به نرم افزار استاپ موشن پرو (pro) که در این انیمیشن از آن بهره گرفته است عنوان کرد: این نرم افزار برای اولین بار است که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد، که به وسیله آن به راحتی پلان ها را فیلمبرداری و زمان بندی آن را نیز مشخص کردیم.
وی یادآور شد: همچنین این نرم افزار این امکان را به وجود آورد که بتوانیم در طول فیلمبرداری نیز کار را تماشا کنیم و از طریق این نرم افزار به راحتی می توانستیم فریم ها را با هم مقایسه کنیم.
انیمیشن بیا آشتی کنیم نوشته و کار عبدالله علیمراد در 13 قسمت هفت دقیقه ای در حال آماده سازی است.

** آرت اولیویر اولین میهمان بخش بین الملل جشنواره فیلم مقاومت
همزمان با آغاز عملیات اجرایی و رایزنی های بین المللی سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت روابط عمومی این رویداد فرهنگی سینمایی از سفر اولین میهمان خارجی بخش بین الملل جشنواره به تهران خبر داد.
بخش بین الملل این دوره جشنواره با توجه به حساسیت و محوریت موضوع مقاومت در جهان، چالش ها و تحولات منطقه ای و جهانی برنامه ریزی شده که در گستره وسیع و متنوعی طراحی شده برپایه این خبر؛ سفر آرت الیویر تهیه کننده آمریکایی به عنوان اولین میهمان جشنواره است که حضورش همراه با برنامه نمایش فیلم سینمایی عملیات ترور خواهد بود.
با توجه به حضور این تهیه کننده آمریکایی در تهران فیلم سینمایی عملیات ترور به کارگردانی پائول کراس و تهیه کنندگی این هنرمند چهارشنبه این هفته دهم اردیبهشت ساعت 17 در مرکز فرهنگی هنری اسوه به نمایش در می آید. نمایش این فیلم با حضور آرت الیویر تهیه کننده آمریکایی و نادر طالب زاده کارشناس و تحلیل گر سینما همراه با جلسه نقد و بررسی و پرسش و پاسخ پیش بینی شده است.
آرت الیویر شهردار سابق بلفلاور در ایالت کالیفرنیا معاون نامزد آزادی خواه ریاست جمهوری آمریکا در سال 2000 بود. تهیه کننده فیلم Operation Terror در خصوص 11 سپتامبر است که جشنواره بین المللی فیلم برای صلح، جشنواره خیریه فیلم موناکو، جشنواره الهام بخشی ومساوات ، جشنواره بین المللی فیلم بغداد جوایزی دریافت کرده است. فارغ التحصیل Cerritos College در رشته ساختار فن آوری بوده و چهار فرزند دارد.
وی مشاور شهردار (1994-1997)، شهردار موقت (1997-1998) شهردار بلفلاور (یکی از حومه های لوس آنجلس با 77 هزار ساکن) (1998-1999) بوده است.
جشنواره بین المللی فیلم مقاومت همزمان با هفته دفاع مقدس به دبیری محمد خزاعی برگزار می شود.

** فیلمبرداری شبیه شیدای آغاز شد
فیلمبرداری فیلم شبیه شیدای به کارگردانی ناصر پویش آغاز شد.
همزمان با پایان یافتن پیش تولید، فیلمبرداری شبیه شیدای با حضور هومن کیایی، سارا بهرامی و هستی فرحی جلوی دوربین و در منطقه باغ فردوس (شمال تهران) آغاز شد و گروه فیلمسازی هم اکنون در این منطقه مستقر هستند.
در این فیلم بازیگرانی چون همایون ارشادی، شمسی فضل اللهی، هومن کیایی، سارا بهرامی، آیسا افشاری، پونه سلیمانی، بهاره قاضی و هستی فرحی نقش آفرینی می کنند.
فیلم شبیه شیدایی در گونه خانواده و با موضوع اجتماعی بوده و فیلم نامه آن از سوی ناصرپویش، مهدی ابوهاشم و هستی فرحی نوشته شده است.
ناصر پویش که فیلم شبیه شیدایی اولین فیلم بلند داستانی وی به عنوان کارگردان می باشد، فعالیت هنری خود را از سال 1369 در رسانه ها آغاز و تا اواخر سال 79 با نشریاتی چون آرمان، گردون، آدینه، دنیای سخن، تصویر روز به عنوان منتقد فیلم و سردبیر همکاری داشتند.
وی همچنین تولید چهار مجموعه مستند داستانی خاک گرم، خیالی سازان، قاصدک، نشانه های پاکیزگی و نزدیک 150 فیلم کوتاه درباره میراث فرهنگی کشور را به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.
داستان فیلم درباره شخصی به نام نوشین است که برای رهایی از بحران های روحی و عاطفی اش به اصرار شوهرش پیمان به تهران می آید تا در کارگاه نقاشی استاد سابقش گیسو برگزار می شود شرکت کند؛ اما با دیدن دخترخاله اش (شید) در کلاس درگیر چالش های جدیدی می شود...
فراهنگ**9266 ** 1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن