تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804786829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش نرخ سوخت نباید تاثیری برقیمت حمل و نقل داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افزایش نرخ سوخت نباید تاثیری برقیمت حمل و نقل داشته باشد بوشهر- ایرنا- معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: با توجه به افزایش نرخ حامل های انرژی مسوولان با مدیریت سه بخش حمل و نقل، صنعت و کشاورزی از افزایش نرخ قیمت دراین بخش ها جلوگیری کنند.


به گزارش ایرنا، شاپور رستمی روز شنبه درنشست کارگروه حمل و نقل و سوخت استان بوشهر افزود: با افزایش نرخ حامل های انرژی باید به گونه ای مدیریت کنیم که این امر تاثیر زیادی بر زندگی مردم نگذارد.
وی اضافه کرد: افزایش قیمت حامل های انرژی بویژه سوخت از دوم اردیبهشت اعلام وعملیاتی شده است و با برگزاری نشست های متعدد تصمیم هایی گرفته شد که شرایط به گونه ای مدیریت شود که این امر کمترین تاثیرگذاری را بر معیشت مردم داشته باشد.
رستمی با اشاره به حمل و نقل درون شهری اظهارکرد: با توجه به جمعیت 700 هزار نفری شهری استان بوشهر این افزایش قیمت سوخت بر حمل و نقل عمومی تاثیرگذاری خود را دارد به همین دلیل باید نرخ تاکسی و اتوبوس ها مدیریت شود.
رستمی ادامه داد: دفتر شهری استانداری بر نرخی که به وسیله تاکسیرانی و اتوبوسرانی تعیین و اعمال می شود نظارت دقیق داشته باشد و از وضعیت حمل و نقل عمومی درون شهری گزارش ارایه کند.
معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت: نرخ کرایه آژانس ها نیز باید ثابت باشد و هرگونه تغییر قیمت در این بخش باید با نظارت دقیق مسوولان ذی ربط صورت گیرد.
وی افزود: با توجه به محدودیت و فرسودگی تاکسی های درون شهری، تعداد تاکسی های موجود جوابگوی نیاز مردم استان نیست به همین دلیل امکان محدودیت خودروهای مسافر کش شخصی وجود ندارد و باید این خودروها را مدیریت کرد.
رستمی اظهارکرد: به همین دلیل باید مسیرها را خطی کرد و تعداد تاکسی های خطی از گردشی بیشتر شوند.
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: مسوولان به گونه ای نظارت و عمل کنند که افزایش نرخ سوخت در بخش های دیگر از جمله کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت کمترین تاثیرگذاری را داشته باشد و برای مردم مشکلی ایجاد نکند.
وی بیان کرد: در بخش حمل و نقل روستایی نیز باید ساماندهی و نظارت دقیق برای جلوگیری از افزایش قیمت در این بخش نیز داشته باشیم.
معاون امورعمرانی استانداری بوشهر بر تغییرنکردن نرخ ها در بخش حمل و نقل اعم از تاکسی، آژانس و اتوبوس با افزایش قیمت سوخت تاکید کرد.
رستمی در مورد بخش کشاورزی نیز ادامه داد: با توزیع یک میلیون لیتر سوخت درهفته جاری مشکلی در این بخش نخواهیم داشت.
وی در مورد بخش صنایع نیز گفت: با توجه به این که اغلب صنایع به جای برق از گازوییل و گاز استفاده می کنند صنعت، معدن و تجارت باید بررسی بیشتری در این زمینه داشته باشد تا واحدهای صنفی با کمترین مشکل کار خود را دنبال کنند.
مدیرکل شیلات استان بوشهر نیزگفت: پارسال 9 هزار تن میگوی پرورشی در استان بوشهر تولید شد و امسال پیش بینی 18 هزار تن را داریم.
حسین بهمنیاری افزود: با توجه به این که بیشتر سایت های پرورش میگوی استان بوشهر برق ندارند و از سوخت دیزلی استفاده می کنند باید برای حل مشکل پرورش دهندگان در این بخش دقت بیشتری کرد.
وی اضافه کرد: در اردیبهشت 400هزار لیترو امروز نیز دو میلیون لیتر به این بخش تزریق شده که با توجه به میانگین مصرفی سه میلیون و 500 هزار تا سه میلیون و 700 هزار لیتر در ماه مشکلی نخواهیم داشت.
حمید رضا علم مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر نیز گفت: براساس قانون در شرایط کنونی هیچ افزایش قیمتی در بخش حمل و نقل نخواهیم داشت و براساس تصمیم دولت در آینده در این بخش تصمیم گیری می شود.
در اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه در کشور از روز جمعه هفته گذشته ( پنج اردیبهشت) قیمت انواع سوخت در کشور افزایش یافت. ک/2
629/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن