تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814213865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان با مداد کم رنگ روزنامه نگاری می آموزند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دانش آموزان با مداد کم رنگ روزنامه نگاری می آموزند تهران - ایرنا - مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: ششمین دوره جشنواره نشریات دانش آموزی با عنوان مداد کم رنگ به منظور آشنا سازی دانش آموزان با حرفه روزنامه نگاری آغاز شده است.


به گزارش روز شنبه دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، ساعد رمضانعلی افزود: این جشنواره همچنین اهدافی چون آشنایی دانش آموزان با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، جریان سازی در محیط مدرسه و تقویت مهارت های متنوع و مرتبط با تولید نشریه را دنبال می کند.
وی با بیان اینکه گروه های نشریه باید حداقل سه و حداکثر پنج نفر باشند، خاطر نشان کرد: هر گروه می تواند چندین آثار با موضوعات سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، همکلاسی آسمانی و استکبارستیزی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند.
رمضانعلی، داوری و ارزیابی نشریات را حداکثر تا 31 خردادماه عنوان کرد و افزود: داوری در دو بخش دختران و پسران به صورت مجزا و هر کدام از آثار توسط دو داور (یکی فنی و دیگری محتوایی) مورد ارزیابی قرار می گیرند.
وی با اشاره به اینکه نشریه دیواری، مجلد و الکترونیک قالب های ارایه آثار در این جشنواره را شامل می شود، تصریح کرد: محتوا، خلاقیت و ابتکار در تولید نشریات، کیفیت و کمیت یادداشت های تولیدی از جمله ملاک های داوری این جشنواره است.
مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان افزود: گروه ها می توانند آثار خود را حداکثر تا پانزدهم خرداد ماه 1393 به دبیرخانه این جشنواره به نشانی آذربایجان شرقی، تبریز، تقاطع خیابان فردوسی و سرگرد محققی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان شرقی ارسال کنند.
فراهنگ (1)**1883 ** 1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن