تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813160248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سمینار ملی روش‎های نوین پیشگیری و درمان ایدز، ام اس در ملایر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: همدان/
سمینار ملی روش‎های نوین پیشگیری و درمان ایدز، ام اس در ملایر
نخستین سمینار ملی دانشجویی روش ‎ های نوین پیشگیری و درمان ایدز، ام اس و دیابت به همت هسته علمی شهید حاج حسن تهرانی مقدم و حوزه شهید مفتح دانشگاه آزاد ملایر برگزار شد .


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مرتضی بهرامی ، با بیان اینکه شهرستان ملایر در زمینه دانشجو از ظرفیت بالایی برخوردار است، افزود: با توجه به این ظرفیت بالا و نیز وجود بیماری ‎ های ایدز، ام اس و دیابت در کشور، هسته علمی شهید تهرانی مقدم این سمینار دانشجویی را برگزار کرد.

مسئول هسته علمی شهید تهرانی مقدم  افزود: در این سمینار دکتر پیمان کیهان ور عضو انجمن  نانو پزشکی ایران و دکترای pht دانشگاه علوم پزشکی ایران در زمینه نانوتکنولوژی و علوم نوین ارائه مطلب کرد.

وی اظهار کرد: دکتر محمد میرزایی معاون و فن آوری ‎ های نوین شرکت مهندسی توفیق دارو در زمینه دارو ‎ های نوین و دکتر شعاع حسنی در زمینه سلول‏ ‎ های بنیادین و شیوه ‎ های نوین درمان در پژوهشکده رویان مطالب را ارائه دادند.

بهرامی تصریح کرد: این سمینار با حضور 110 نفر از دانشجویان شهرهای ملایر، بروجرد، اراک، خرم آباد و سایر شهرها به مدت یک روز برگزار شد.

وی با تأکید براینکه این سمینار به صورت کاملا دانشجویی و بدون حمایت مسئولان برگزار شد، بیان کرد: هدف از برگزاری این سمینار آشنایی دانشجویان با دستاوردهای نوین جمهوری اسلامی ایران در زمینه این بیماری ‎ ها بود.

مسئول هسته علمی شهید تهرانی مقدم به شعار امسال اشاره کرد و افزود: امیدواریم با برگزاری این سمینار فرهنگ سازی در زمینه پیشگیری از این بیماری ‎ ها صورت گرفته و دیدگاه شهرستان و استان نیز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در حاشیه این سمینار نمایشگاهی از دستاوردهای نوین در زمینه بیماری ‎ های دیابت و ام اس نیز تشکیل شد، ابراز کرد: دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته ‎ های زیست مولکولی، پزشکی، پیراپزشکی، بیولوژی و میکروبیولوژی دراین سمینار شرکت کردند.

بهرامی تصریح کرد: در این زمینه گروه ‎ های مختلف علمی در هسته شهید تهرانی مقدم آماده فعالیت و تحقیق و پژوهش هستند که البته این امر مستلزم حمایت مسئولان شهرستان ملایر است.

وی افزود: امیدواریم مسئولان شهرستان ملایر نیاز دانشجویان در مباحث تحقیق و پژوهش را با برگزاری چنین سمینارهای علمی و پژوهشی برطرف کنند.

انتهای پیام/م



منبع: تسنيم




تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن