تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820228258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رزمایش دو روزه فاطمیون در استان البرز به پایان رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رزمایش دو روزه فاطمیون در استان البرز به پایان رسید کرج- ایرنا- رزمایشˈ فاطمیونˈ در شهرستانهای نظرآباد، ساوجبلاغ، فردیس و کرج استان البرزپس از دستیابی به اهداف تعیین شده، جمعه شب پایان یافت.


به گزارش ایرنا، در این رزمایش دو روزه 10 هزارتن ازخواهران و برادران بسیجی به صورت غیر متمرکز با عنوان ˈفاطمیونˈ شرکت کردند.
مقابله با حوادث طبیعی و تمرین امدادو نجات در زمان حوادث غیرمترقبه بخشی از برنامه های این رزمایش بود.
همچنین ، گردان های رزمی بسیج به تمرین درزمینه پدافند غیرعامل، پوشش واختفاء و نیز دفاع در کوی و برزن پرداختند.
***روحیه بسیجیان استان البرز بالا است
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش آمادگی و توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.
سرهنگ ˈاحمدرضا باهکˈ افزود: باز آموزی سلاح ، پدافند غیرعامل ، عملیات ضد کمین ، تک به ارتفاع ، مقابله با تهاجم ، راهپیمایی تاکتیکی شبانه ، امداد و نجات در مأموریتها از جمله برنامه های تمرینی در این رزمایش بود.

*** حفظ، ایجاد و ارتقای آمادگی رزمی دفاعی گردانهای عملیاتی
فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد نیز گفت: این رزمایش در منطقه چمبورک و با هدف حفظ، ایجاد و ارتقای آمادگی رزمی دفاعی گردان های عملیاتی بسیج در روزهای چهارم و پنجم برگزار شد.
سرهنگ دوم پاسدار ˈعلی کوه خیلˈ افزود: اصل مأموریت در این رزمایش به سه بخش دفاع از کوی و برزن، پدافند غیر عامل و امداد و نجات تقسیم بندی شد و از اهداف دیگر این رزمایش دفاع از کوی و برزن و پدافند غیر عامل بود که گردان های ˈبیت المقدسˈ و مأموریت امداد و نجات را گردان ˈکوثرˈ به انجام رساندند.
وی اظهار داشت: این رزمایش ساعت 8 صبح پنج شنبه/ چهارم اردیبهشت ماه با اجرای مرحله پدافند غیر عامل ( استتار، اختفا و فریب )در منطقه چمبورک آغاز و در مرحله دوم، عملیات تاخت و هلی برن اجرا شد که بر این اساس نیروهای بسیج به اهداف از پیش تعیین شده حمله و مواضع را تحت اختیار خود در خواهند آورد.
کوه خیل همچنین در توضیح مرحله دفاع از کوی و برزن گفت: مرحله دفاعی رزمایش تحت عنوان دفاع از کوی و برزن در سطح شهرو با هدف ایجاد، استقرار و امنیت پایدار برگزار شد که در این مرحله از رزمایش تعامل و تلفیق نیروهای بسیج و مردم صورت می گیرد.
وی یادآور شد: در این رزمایش کلاس های مختلف رزم جنگ و کلاس های آموزشی مانند امداد رسانی به بسیجیان آموزش داده شد.ک/3
693/ 691
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن