تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820207495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی سپاه البرز برای برگزاری رزمایش 10هزار نفری در این استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آمادگی سپاه البرز برای برگزاری رزمایش 10هزار نفری در این استان برگزاری پانا:فرمانده‌ سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز از آمادگی برای برگزاری رزمایش 10 هزار نفری در این استان خبر داد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲ ارديبهشت ساعت 09:46



                      به گزارش خبرگزاری پانا؛سردار حسینی مطلق در نشست خبری رزمایش 10 هزار نفری فاطمیون در کرج گفت: با توجه به انتظارات مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای آمادگی رزمی سپاه و بسیج، امسال نیز در ایام مصادف با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شکست آمریکا در طبس، رزمایش 10 هزار نفری سپاه در پنج نقطه استان بصورت غیر متمرکز انجام می‌شود. فرمانده‌ سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز خاطرنشان کرد: گردان بیت‌المقدس یکی از گردان‌های تازه تأسیس است که در این رزمایش حضور دارد و به مقابله با تهدید سخت می‌پردازد. وی افزود: این رزمایش در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت‌ماه و در پایگاه شهید مطهری در شرق کرج و سرداران بی‌نشان در غرب کرج، دو پایگاه امام رضا(ع) و امام جواد(ع) در جنوب استان و یک نقطه‌ی مشترک میان ساوجبلاغ و نظرآباد برگزار می‌شود. حسینی‌مطلق ادامه داد: در حوزه‌ی خواهران نیز در هر حوزه یک گردان کوثر شکل گرفته است که برای تمرین عملیات امداد و نجات، مقابله با حوادث طبیعی و حضور در امور اجتماعی در این رزمایش مشارکت دارد. وی افزود: گردان امام حسین(ع) نیز برای برگزاری کلاس‌های آموزشی، تمرین و رزمایش در برخی نقاط پنج‌گانه حضور دارد. فرمانده‌ سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: در مجموع در این رزمایش سه عملیات پدافند غیرعامل در قالب استتار، پوشش، اختفاء و عدم آسیب‌پذیری، دوم دفاع از کوی و برزن در مقابل تهاجمات خارجی در برخی محلات شهرهای استان و سوم کسب آمادگی در حوادث غیرمترقبه و کمک به سازمان‌های دولتی که برعهده‌ی گردان کوثر است، اجرا می‌شود. حسینی‌مطلق تصریح کرد: در چنین رزمایش‌هایی سعی می‌شود تا کاستی‌های موجود برطرف شود و علاوه‌بر مقابله با تهدیدهای سخت و نرم به رسالت خود عمل کنیم تا کشوری مقتدر و ایمن داشته باشیم.  
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن