تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805744908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسي 416 درخواست اشخاص خصوصي در كارگروه تخصصي امور زيربنايي و شهرسازي استان قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۲۴ق.ظ)
در سال گذشته انجام پذيرفت؛ بررسي 416 درخواست اشخاص خصوصي در كارگروه تخصصي امور زيربنايي و شهرسازي استان قزوين 416 درخواست در 14 نشست كارگروه تخصصي امور زيربنايي و شهرسازي استان قزوين در سال 1392 مورد بررسي قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير شهرسازي و معماري اين اداره ي كل گفت: در سال 92 بيش از 370 درخواست اشخاص خصوصي و 30 طرح از جمله طرحهاي جامع و تفصيلي و گردشگري در طي 37 نشست گروه كارشناسي و 14 جلسه كارگروه تخصصي امور زيربنايي و شهرسازي به رياست معاون هماهنگي امور عمراني استانداري و دبيري مدير كل راه و شهرسازي مورد بررسي و تصويب قرار گرفته است.
بر اساس اين گزارش، در اين جلسات، طرح هايي همچون طرح جامع – تفصيلي شهرهاي كوهين، ارداق، معلم كلايه، اقباليه، نرجه، طرح جامع منطقه ي نمونه ي گردشگري باغ تابان، طرح ويژه محلات اكبر آباد و زورآباد (آزادگان) اقباليه،بررسي موضوع احداث راه اصلي قزوين – رحيم آباد-كلاچاي، و قزوين – تنكابن، بررسي موضوع الحاق برخي از روستاهاي اطراف قزوين به عنوان ناحيه ي منفصل شهري، ارتقاي نقاط روستايي زياران و قشلاق به شهر، مكانيابي استقرار كارگاه هاي توليد بتن و بتن آماده، بررسي و تعيين تكليف ساخت و سازهاي غير مجاز در دو محور كورانه و زرشك، مورد بررسي و تصويب قرار گرفته و به تأييد شوراي برنامه ريزي و توسعه استان نيز رسيده است.
اسماعيلي در ادامه اظهار داشت: با توجه به تهيه طرح مجموعه ي شهري و تصويب آن در شوراي عالي شهرسازي و معماري ايران، ارائه پهنه بندي اراضي و تعيين نوع فعاليت با ضوابط استقرار آن در اين طرح، امكان بررسي و انطباق درخواست هاي واصله به دبيرخانه ي كارگروه با طرح مذكور وجود دارد و اين امر منجر به هدايت تصميم گيري ها به سمت اجراي صحيح طرح ياد شده مي گردد.
به گفته ي خانم زرين پور، رئيس دبيرخانه ي كميسيون هاي تخصصي حوزه مديريت شهرسازي و معماري اين اداره كل، حدود 58 درصداز درخواست هاي مطروحه در نشست كارگروه مرتبط با طرح هاي كشاورزي و دامداري، 13درصد از فعاليت ها در حوزه ي صنعت، 14 درصد از طرح ها در بخش خدمات و 13درصد از درخواست ها از نوع طرح هاي گردشگري و طرح شهري بوده است.
وي همچنين اضافه كرد: بيشترين درخواست ها (34 درصد) در سطح شهرستان قزوين و كمترين درخواست (5 درصد) در سطح شهرستان البرز بوده است.
زرين پور افزود: 91 درصد از درخواست هاي بخش دامداري، 87 درصد از درخواست هاي كشاورزي، 56 درصد از فعاليت هاي صنعتي، 46 درصد از درخواست ها در بخش گردشگري، در نشست با رأي موافقت تصميم گيري شده است. همچنين تعداد 158 رأي كميسيون تبصره يك ماده يك و موافقت نامه فعاليتهاي تبصره 4 الحاقي به قانون حفظ كاربري اراضي زراعي و باغ ها، توسط جهاد كشاورزي صادر گرديده است كه جهت صدور پروانه به بخشداري و شهرداري توسط اين اداره ي كل ابلاغ شده است. 54 درصد از موارد فوق در شهرداري هاي استان و 46 درصد از آنها در بخشداري ها امكان صدور پروانه داشته اند.
به گفته ي وي يكي از الويت هاي كاري در ابتداي سال 92 حركت در جهت تقويت كيفي عملكرد كارگروه تعيين شده بود كه بر اساس اين هدف برنامه هايي چون پرداختن به موضوعات كلي چون ساماندهي ساخت و سازهاي غيرمجاز در محورهاي گردشگري، استفاده از پتانسيل مشاوران در تصميم سازي ها، پرداختن به بازديد ميداني توسط گروه كارشناسي براي برخي محورها و پروژه ها توسط دبيرخانه كارگروه براي جلسات تنظيم شده بود.
شايان ذكر است؛ مطابق با مقررات و آيين نامه هاي شهرسازي و معماري، هرگونه اقدام عمراني بر روي زمين و تأثيرگذاري بر حيطه ي سرزميني، بعنوان تغيير در نحوه كاربرد زمين محسوب مي گردد و لزوماً نيازمند بررسي از كليه جهات در كارگروه امور زيربنايي و شهرسازي جهت انطباق با طرح هاي مصوب فرا دست از جمله طرح مجموعه ي شهري، طرح جامع ناحيه اي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن