تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813086865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار دارایی های فکری در بورس ایجاد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس سازمان بورس: بازار دارایی های فکری در بورس ایجاد می شود تهران - ایرنا - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از ایجاد بازار دارایی های فکری در بورس خبر داد و گفت: با ایجاد این بازار، می توان ایده ها و دارایی های فکری افراد خالق را در بازار به فروش رساند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، «علی صالح آبادی» روز شنبه در همایش ملی «حقوق مالکیت معنوی و نقش آن در توسعه اقتصادی» که در اتاق بازرگانی برگزار شد، افزود: بازار دارایی های فکری موضوع مهمی بود و با کمک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، جلسات مختلفی برای ایجاد این بازار برگزار شد.
وی ادامه داد: با ایجاد این بازار می توان در تجاری سازی ایده ها و دارایی های فکری افراد خلاق و نوآور کشور گام های موثری برداشت.
صالح آبادی با بیان اینکه کار طراحی بازار دارایی های فکری در بورس انجام شده، گفت: بطور یقین در ابتدای کار با چالش ها و مشکلاتی مواجه خواهیم شد اما با کمک اساتید و صاحبان فکر می توان این بازار را به جامعه معرفی کرد.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: از آنجا که ارتباط موثر میان صنعت و دانشگاه و ایجاد اقتصاد دانش بنیان به عنوان یکی از تاکیدات جدی رهبر معظم انقلاب و آرزوهای دیرینه ما است، این بازار می تواند در معرفی بهتر ایده ها، اختراعات و اکتشافات و کمک به موضوع های مطرح شده، تاثیرگذار باشد.
ادامه دارد...
اجتمام(3) ** 7268 ** 9132 ** 1071
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن