تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805108364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه علوم پزشکی زنجان از سرمایه گذاران حوزه غذا و دارو حمایت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دانشگاه علوم پزشکی زنجان از سرمایه گذاران حوزه غذا و دارو حمایت می کند زنجان - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی گفت: این دانشگاه از سرمایه گذاران حوزه غذا و دارو که به صورت شفاف و طبق روال قانونی اقدام به سرمایه گذاری کنند حمایت می کند.


علیرضا بیگلری در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان زنجان با اشاره به فعالیت دانشکده داروسازی در استان زنجان و لزوم سرمایه گذاری در این بخش افزود: سرمایه گذارانی که طرح آن ها دارای توجیه باشد می توانند با حمایت دانشگاه علوم پزشکی زنجان اقدام به سرمایه گذاری کنند.
وی بهره برداری از بیمارستان 220 تختخوابی ابهر را ضروری دانست و اظهار کرد: هم اکنون بیمارستان امدادی ابهر مشغول ارایه خدمت به مردم است و از نظر مدیریت و وجدان کاری این بیمارستان در استان جزو برترین هاست.
بیگلری در خصوص کمبود پزشک برخی مشکلات این حوزه خاطرنشان کرد: با اجرای سیاست های ابلاغی رهبری در 18 بند بسیاری از مشکلات موجود مرتفع می شود.
وی یادآورشد: با اجرای این سیاست ها تعرفه های خدمات بهداشتی درمانی واقعی تر شده و ضریب ماندگاری پزشک در مراکز بهداشتی درمانی و درمانگاه های دولتی و روستایی افزایش می یابد.
بیگلری تصریح کرد: هم اکنون اختلاف تعرفه خدمات پزشکی در مراکز دولتی و خصوصی آنچنان زیاد است که پزشکان تمایل کمتری به فعالیت در بخش دولتی دارند.
وی دانشگاه های علوم پزشکی رااز پیچیده ترین سازمان ها برشمرد و ابراز کرد: با اعتبارات کنونی نمی توان هزینه های موجود را تامین کرد.
بیگلری توسعه کیفی رااز اولویت های نخست دانشگاه علوم پزشکی استان دانست و افزود: بازسازی مراکز درمانی و احداث این مراکز در مناطق محروم و عدالت در بخش بهداشت و درمان در دست اقدام است.
بیگلری در خصوص کمبود پزشک در برخی بیمارستان ها از جمله ایجرود و ماهنشان گفت: در این بیمارستان ها به رغم اینکه هزینه 112 هزار تومانی برای هر تخت پرداخت می شود درآمد صفر و تعداد مراجعین نیز اندک است.
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید تحت عنوان ˈفرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ اظهار کرد: یکی از راه های صرفه جویی و توسعه اقتصادی ارتقا فرهنگ سلامت است که امسال با شعار ˈخود مراقبتیˈ ترویج می شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان درخصوص نگرانی های مردم نسبت به بروز بیماری سرطان و شایعاتی مبنی بر آلودگی هوای شهر زنجان به دلیل استقرار کارخانجات سرب و روی گفت: سرطان به صورت سونامی در جهان روند افزایشی دارد.
بیگلری تصریح کرد: مطالعاتی که در سطح شهر زنجان انجام شده مبین آن است که میزان شیوع سرطان در زنجان بالاتر از میانگین کشوری نیست.
به گفته وی مطالعات دیگری در استان زنجان انجام خواهد شد تا میزان شیوع انواع سرطان را به تفکیک در این استان مشخص کند.
وی گفت: با توجه به اینکه مطالعات تاثیرمواد غذایی بر جهش های ژنی و ایجاد بیماری ها ضروری است استان زنجان آمادگی انجام این مطالعات را دارد.
بیگلری در خصوص کیفیت خدمات پزشکی گفت: آموزش پزشکان به صورت استاندارد انجام می شود و پزشکان بسیاری هستند که زندگی و کار آن ها الگوست.
وی ادامه داد: تفاوت در تشخیص پزشکی به دلیل اختلاف علایم دوره های مختلف بیماری است بنابراین در خیلی از موارد نمی توان پزشک را به تشخیص اشتباه متهم کرد.
596/522
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن