تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820468136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگراه مشهد – دوغارون در بخش ترانزیت کالا از جایگاه ویژه ای برخوردار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر راه و شهرسازی: بزرگراه مشهد – دوغارون در بخش ترانزیت کالا از جایگاه ویژه ای برخوردار است مشهد – ایرنا – وزیر راه و شهرسازی گفت: محور ترانزیتی مشهد – دوغارون با اتصال مرکز کشور با تنها پایانه مرزی مرتبط با کشور افغانستان از جایگاه ویژه ای در شبکه حمل و نقل و ترانزیت ایران برخوردار است.


به گزارش ایرنا، ˈعباس آخوندیˈروز جمعه در مراسم بهره برداری از پروژه قطعه سوم باند دوم محور فریمان- تربت جام و کنارگذر تربت جام افزود: بزرگراه مشهد – سنگ بست – فریمان – تربت جام – دوغارون همچنین مهم ترین محور شریانی شرق کشور محسوب می شود.
وی اظهار داشت: توسعه راهها توسعه اقتصادی را به دنبال دارد و احداث مسیرهای ارتباطی جدید در طول تاریخ همواره یکی از عوامل موفقیت دولت ها در عرصه تولید و بازرگانی داخلی و خارجی بوده است.
آخوندی خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت محور مشهد - دوغارون برای افزایش کیفیت و ضریب ایمنی ترانزیت کالا از اولویت های وزارت راه و شهرسازی در بخش توسعه شبکه راهها به شمار می رود.
وی در خصوص مشخصات فنی پروژه قطعه سوم باند دوم محور تربت جام – فریمان گفت: این پروژه از کیلومتر 43 روستای مومن آباد تا کیلومتر64 روستای کته شمشیر بطول 20 کیلومتر احداث شده است که با احتساب طول رمپ ها و دوربرگردان ها به 27 و نیم کیلومتر می رسد.
آخوندی در خصوص حجم خاکبرداری ها و خاکریزی های این پروژه گفت: برای اجرای این پروژه یک میلیون و 582 هزارمتر مکعب عملیات خاکی، 34هزار و 436 مترمکعب بتن ریزی و 53 هزار و 845 تن آسفالت انجام شده است.
وی با اشاره به عملیات اجرایی بزرگراه کنارگذر تربت جام گفت: این پروژه بصورت بزرگراه با چهار خط عبور در دو باند مجزای رفت و برگشت بطول 13 کیلومتر احداث شده است که با احتساب طول رمپ ها و تقاطع های غیر همسطح طول آن به 27 کیلومتر می رسد.
وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای ایمنی محور، چهار تقاطع غیرهمسطح جهت ارتباط با راه های فریمان، تایباد و باخرز احداث شده است.
وزیر راه و شهرسازی افزایش ایمنی، کاهش ترافیک، افزایش ایمنی تردد، رونق اقتصادی سه شهرستان مسیر، حذف مشکلات تردد درون شهری خودروهای بین شهری، کاهش مصرف سوخت، کاهش آلاینده های زیست محیطی و کمک به پیشرفت اقتصادی و توسعه بازرگانی کشور را از جمله مزایای تکمیل این پروژه اعلام کرد.
وی گفت: از دیگر مزایای بهره برداری از این پروژه، دسترسی به آزادراه کنارگذر شمالی و بزرگراه مشهد، چناران و قوچان است که بدین طریق تردد خودروهای بین دو محور ترانزیتی مشهد، فریمان، تربت جام، دوغارون و مشهد به قوچان برای اتصال سه پایانه مرزی دوغارون، باجگیران و لطف آباد تسهیل شده و از تردد این خودروها در محدوده شهری پیشگیری می شود.
آخوندی خاطرنشان کرد:اگر احداث راهها با هدف خاص و با در نظر گرفتن تمامی جوانب طراحی شود دیگر شاهد سوانح جاده ای نخواهیم بود.
7489/659 ** شبس 1551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن