تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820467632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه پلدختر: واقعه طبس، عنایتی الهی برای شکست هیمنه آمریکا بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه پلدختر: واقعه طبس، عنایتی الهی برای شکست هیمنه آمریکا بود خرم آباد - ایرنا - امام جمعه پلدختر گفت: واقعه طبس یک عنایت الهی بود که شکست هیمنه آمریکا را جاودانه ساخت.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام ˈعلی محمد لروندˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته پلدختر افزود: در این واقعه بدون آنکه کسی از مردم یا مسوولان متوجه حضور آمریکایی ها در ایران شده باشند، در عملیاتی موسم به دلتا شرکت کردند و این عملیاتی بود که ماه ها برای آن تمرین کرده بودند اما با اعجاز الهی، مفتضحانه ترین شکست را متحمل شدند.
وی همچنین به نهم اردیبهشت روز شوراها و هفته شهر و شهروند اشاره کرد و گفت: تشکیل شوراهای اسلامی از کارهای ارزشمند در نظام اسلامی است و اعضای شوراهای اسلامی از فرصت خدمت برای ارایه خدمات به مردم بیشتر استفاده کنند و با وحدت و همدلی و زمینه پیشرفت و توسعه شهر و روستا را فراهم کنند.
حجت الاسلام لروند با بیان این که بهترین حالت برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم در شهرها تعامل و وحدت است، افزود: اعضای شورا وحدت و تعامل را سرلوحه کارها قرار دهند و کارآیی شوراها موجب جلب اعتماد عمومی در جامعه می شود و زمینه ساز توسعه در جامعه است.
امام جمعه پلدختر با تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر نقش کارگران را در تحقق شعار سال مهم دانست و گفت: استقلال اقتصادی مملکت در سایه تلاش کارگران محقق می شود.
وی با بیان این که پیامبر بر دست پینه بسته کارگر بوسه زدند افزود: کار عبادت است و رزق و روزی حلال از قبال آن به دست می آید و به همین خاطر در جامعه اسلامی کار و کارگر ارزش و قداست بالایی دارند.
امام جمعه پلدختر همچنین در سخنان خود از افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی به بهانه هدفمندی یارانه ها انتقاد کرد.
7272/1625
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن