تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820959036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه چهارباغ:شکست مفتضحانه ی آمریکا در طبس هرگز فراموش نخواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه چهارباغ:شکست مفتضحانه ی آمریکا در طبس هرگز فراموش نخواهد شد کرج - امام جمعه چهار باغ، گفت: آمریکا در واقعه طبس با مفتضحانه ترین وضع شکت خورد و تاریخ این شکست را هرگز فراموش نخواهد کرد


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈ قادر محمدیˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه چهار باغ استان البرز با اشاره به شکست نظامی آمریکا در واقعه طبس در پنجم اردیبهشت 1359 ، افزود در این حمله نظامی، شیطان بزرگ در عملیاتی موسوم به «دلتا» که با هدف آزادکردن گروگانهای خود در لانه جاسوسی آمریکا در تهران انجام ‏شد، نظامیان آمریکایی با مفتضحانه‏ترین صورت شکست خورد.
وی، یادآورشد: نظامیان آمریکا در این عملیات گسترده که ماهها برای انجام آن طراحی و هماهنگی شده بود و صددرصد بی‏عیب و نقص به ‏نظر می‏رسید، در صحرای طبس گرفتار دانه‏های ریز شن و طوفان الهی شدند و دسیسه بزرگ آمریکا برای حمله نظامی ‏به ایران شکست خورد.
خطیب جمعه چهارباغ با تاکید بر اینکه در واقعه طبس ریگ ها و گرد و غبار بیابان نیز به یاری نظام اسلامی و مردمی ایران آمدند که این نشان از عنایات باری تعالی به انقلاب اسلامی ایران است ، افزود در این واقعه ماشین جنگی قدرتمندترین کشور جهان در هم کوبیده و منهدم شد.
محمدی خاطرنشان کرد که پس از واقعه طبس نیز همواره تصمیمات و اقدامات خصمانه آمریکا و دشمنان انقلاب در پرتو عنایت خداوند بی‏ثمر مانده است و کاروان پر خروش انقلاب، همچنان با حضور توفنده ملت سرافراز در کنار رهبر دوراندیش و شجاع خود به حرکت سرنوشت‏ساز و امیدبخشش ادامه می‏دهد.
امام جمعه چهارباغ در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ارزش کار و کارگر در اسلام‏ یادآورشد که در فرهنگ اسلامی هرگونه تلاش و فعالیت که برای جامعه بازدهی مثبت داشته باشد قابل احترام است .
وی با اشاره به ایات و روایات معصومین (ع) ، گفت کار و تلاش از دیدگاه اسلام ، عبادت و کسب روزی حلال نه تنها دنیاپرستی نیست بلکه جهاد در راه خداست.
محمدی افزود در شرایط فعلی جامعه اگر از نیروی کار و سرمایه ایرانی که کارگران در صف اول آن قرار دارند، حمایت و استفاده بهینه شود، می‏توان به تحقق اقتصاد مقاومتی ، این ضروری‏ترین نیاز امروز کشور، کمک کرد و اقتصاد را همان گونه که مقام معظم رهبری فرموده‏اند، در برابر تنگناهای بین‏المللی مقاوم کرد.
خطیب جمعه چهارباغ در ادامه با گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز خاطرنشان کرد :از آنجا که شوراهای اسلامی شهر و روستا از مظاهر مشارکت مردمی در اداره جامعه است، منتخبین مردم در این شوراها همواذه باید با مردم ارتباط دائمی و نزدیک داشته باشند و پیگیری مشکلات آنان را وظیفه مستمر خود بدانند.
وی در پایان بر تفاهم و همدلی بیش از پیش اعضای شوراهای شهر و روستا با یکدیگر تاکید کرد.
گ/ 1200
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن