تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820409979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارخراسان جنوبی:اجرای خط راه آهن و انتقال آب به این استان خواسته مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندارخراسان جنوبی:اجرای خط راه آهن و انتقال آب به این استان خواسته مردم است بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: اجرای دو پروژه خط راه آهن و انتقال آب به این استان از مهمترین خواسته مردم این خطه کویری برای آبادانی و پیشرفت و توسعه است.


به گزارش خبرنگار ایرنا،ˈ وجه ا... خدمتگزار ˈ روز جمعه در آیین دعای ندبه در آستانه مبارک حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس که با حضور رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود: خشکسالی چندین ساله موجب شده مردم این استان در سخت ترین شرایط معیشتی قرار گیرند.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون آب آشامیدنی بیش از 400 روستای خراسان جنوبی با تانکر سیار حمل می شود یادآور شد: خشکسالی 15ساله موجب شده مهاجرت بی رویه از روستاها به شهرها افزایش یابد.
وی ادامه داد: تخلیه روستاها از جمعیت و حاشیه نشینی در شهرها،از مشکلات ناشی از مهاجرت روستاییان بر اثر خشکسالی در این استان است.
وی از دولت و مجلس خواست بطور ویژه به مشکلات مردم این استان که مردمی صبور، مومن و ولایتمدار هستند، رسیدگی کنند.
وی ادامه داد: در بحث انتقال آب به این استان، تاکنون پیگیری و مکاتبات زیادی با مسوولان عالی رتبه صورت گرفته اما با وجود اینکه مطالعات آن نیز توسط وزارت نیرو انجام شده، هنوز وضعیت آن برای اجرایی شدن مشخص نیست.
وی با بیان اینکه اجرای پروژه خط راه آهن در خراسان جنوبی از دیگر خواسته های مردم این استان است یادآور شد: اجرای این پروژه نقش مهمی در جلب و جذب سرمایه گذار و پیشرفت این استان خواهد داشت.
استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به بزرگی پروژه راه آهن در این استان و نیاز به صرف اعتبار زیاد، مسوولان ارشد باید با برنامه ریزی به نحوی خواسته مردم این منطقه برای توسعه را برآورده کنند.
خدمتگزار، با اشاره به مشکلات این استان در بحث مدیریت بحران افزود: امیدواریم در این راستا از اعتبارت مصوب مجلس که در اختیار معاونت نظارت و راهبردی رییس جمهوری قرار می گیرد از طریق وزارت کشور سهم بیشتری برای رفع مشکلات مدیریت بحران به خراسان جنوبی اختصاص یابد.
وی درآمد مردم را در این استان ناچیز ذکر کرد و گفت: درآمد خانوارهای شهری این استان بین استان های کشور در رتبه 27 و خانوار روستایی آن در رتبه 29 است.666/665/640
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن