تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820446767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله سبحانی:دانشگاه ها تنها دنبال مدرک دادن نباشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیت الله سبحانی:دانشگاه ها تنها دنبال مدرک دادن نباشند قم - ایرنا- آیت الله ˈجعفر سبحانی ˈ از مراجع تقلید گفت: امروز دانشگاه ها نباید تنها به دنبال مدرک دادن باشند و باید رشته هایی در دانشگاه ها تدریس شود که برای جامعه مفید باشد.


به گزارش ایرنا، این مرجع تقلید پنجشنبه شب در دیدار رییس دانشگاه پیام نور بیان داشت: پیش از انقلاب اسلامی تعداد دانشگاه ها متناسب با تعداد متقاضیان نبود اما پس از انقلاب این مشکل با راه اندازی دانشگاه های بیشتر مرتفع شد.
وی افزود: در کشور ما خیزشی بوجود آمده است که همه می خواهند وارد دانشگاه شوند در صورتی که این مساله باید اولویت بندی شود.
وی ادامه داد: نیازی نیست که همه دختران وارد دانشگاه شوند و ورود بیشتر دختران به دانشگاه ها باعث انتظار زیاد آن برای ایجاد شغل می شود.
آیت الله سبحانی افزود: خانه داری برای زنان عیب نیست و خدمت به خانه و خانواده نیز کار بزرگی از سوی زنان است.
وی تاکید کرد: در زمینه ورود دانشجویان دختر به دانشگاه ها باید مصلحت کشور و مسایل دینی را در نظر بگیریم.
این مرجع تقلید گفت:در دانشگاه ها نباید تنها به کتاب اکتفا شود و باید همواره ارتباط مناسب بین دانشجو و استاد وجود داشته باشد.
ابوالفضل فراهانی رییس دانشگاه پیام نور کشور روز پنجشنبه در سفری یک روزه به قم با برخی از علما و مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.
7408/ 550/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن