تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819943013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگاران به نشست وزیر راه در بجنورد «راه» نیافتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خبرنگاران به نشست وزیر راه در بجنورد «راه» نیافتند بجنورد - ایرنا - خبرنگاران که برای پوشش خبری نشست وزیر راه و شهرسازی در محل استانداری خراسان شمالی حضور یافته بودند، با وجود دعوت قبلی پشت در نشست شورای مسکن و حمل و نقل ماندند.


به گزارش ایرنا، این اقدام در حالی صورت گرفت که روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی یک روز پیش از سفر عباس آخوندی به استان، افزون بر دعوت از خبرنگاران، ریز برنامه های وزیر در این سفر را برای انجام وظیفه خبرنگاران به رسانه ها ارسال کرده بود.
در نشست روز پنجشنبه شورای حمل و نقل و مسکن خراسان شمالی علاوه بر وزیر راه و شهرسازی، استاندار خراسان شمالی، نمایندگان مردم استان در مجلس و مدیران زیرمجموعه راه و شهرسازی استان حضور داشتند.
براساس این گزارش خبرنگاران خبرگزاری های ایرنا، ایسنا، فارس و تسنیم، روزنامه جمهوری اسلامی و نیز روزنامه محلی اتفاقیه خراسان شمالی که برای پوشش این برنامه خبری در محل حضور یافته بودند، موفق به راهیابی به این نشست نشدند و تنها خبرنگاران صداوسیما فراخوانده شدند.
بی نیاز مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در پاسخ اعتراض خبرنگاران خراسان شمالی نسبت به این تبعیض آشکار، توپ را به زمین استانداری انداخت و گفت: استانداری خراسان شمالی فقط با حضور خبرنگاران صداو سیما در این نشست موافقت کرده و برای سایر خبرنگاران محدودیت ایجاد کرده است.
وزیر را و شهرسازی پیش از ظهر امروز سفر یکروزه خود به استان خراسان شمالی را شروع کرد که طبق برنامه قرار بود از بیمارستان 32 تختخوابی آشخانه، راه آهن مشهد- بجنورد- گرگان، محور میامی- جاجرم- سنخواست بازدید کند.
نشست با دانشگاهیان و مدیران استان خراسان شمالی از دیگر برنامه های سفر یکروزه وزیر راه و شهرسازی به استان خراسان شمالی بود که به دلیل بی نظمی در برنامه ریزی، هیچیک از این برنامه ها در موعد مقرر انجام نشد. ک/3
2712/626
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن