تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821196979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هم افزائی دستگاه های اجرائی سمیرم نقشی اثرگذار برای ایجاد روحیه نشاط اجتماعی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان موسوی:
هم افزائی دستگاه های اجرائی سمیرم نقشی اثرگذار برای ایجاد روحیه نشاط اجتماعی دارد
سمیرم - خبرگزاری مهر: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سمیرم گفت: هم افزائی دستگاه های اجرائی شهرستان سمیرم نقشی اثرگذار برای ایجاد روحیه نشاط اجتماعی در شهرستان سمیرم دارد.



به گزارش خبرنگار مهر سید ضیاء موسوی پیش از ظهر امروز در اولین جلسه سال 93 کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی شهرستان سمیرم با اعلام این خبر اظهار  داشت: نشاط اجتماعی مقوله ای عمومی است و بیشتر در بخش عمومی تعریف می شود. وی افزود: بزرگترین وظیفه مسئولین و مردم در راستای ایجاد روحیه نشاط اجتماعی ایجاد خلاقیت، تنوع و شکل اجرای برنامه های شهرستانی است. مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سمیرم اضافه کرد: تشخیص چارچوب شادی و نشاط اجتماعی در حیطه وظایف هر بخش موضوع مهمی است که فعالیت هر دستگاه اجرائی را در جامعه مدنی متمایز می کند. وی با بیان اینکه تعاریف مجریان اجتماعی هم از نشاط اجتماعی بر حسب وظیفه و عملکرد متفاوت است، اذعان داشت: ایجاد روحیه نشاط در بخش آموزش و پرورش در عناوینی مثل ورزش ، پارک های تفریحی علمی ورزشی ، خیابان های بانشاط و کلاس های بانشاط خلاصه می شود. موسوی تاکید کرد: فرهنگ و هنر هم بخش مهمی از جامعه با نشاط را تشکیل می دهد که در این زمینه هم اداره آموزش و پرورش شهرستان سمیرم نسبت به برگزاری یک دوره مسابقه نقاشی خیابانی اقدام خواهد کرد. در ادامه اکبر افشاری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمیرم بر گسترش اقتصاد فرهنگ تاکید کرد و اذعان داشت: حمایت همه جانبه از هنرمندان و ساماندهی امور هنری فرهنگی و ایجاد فضاهای مناسب و استفاده از ظرفیت مساجد از جمله اقدامات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمیرم در طی سالیان برای توسعه و تعمیق روحیه نشاط جمعی بوده است. وی تصریح کرد: تداوم این روند در سال جدید به تصویب و تامین سرمایه لازم نیازمند است.


۱۳۹۳/۲/۴ - ۱۱:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن