تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820996202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هرگونه فعالیت در حوزه فناوری منوط به مجوز سازمان رایانه ای است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هرگونه فعالیت در حوزه فناوری منوط به مجوز سازمان رایانه ای است یاسوج - ایرنا- مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات،ارتباطات و امنیت استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: هرگونه فعالیت حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات منوط به صدور مجوز از سوی سازمان صنفی رایانه ای در استان است.


محمد شجاعی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت ها یا فروشگاه هایی که مجوز سازمان را نداشته باشند امکان فعالیت در این حوزه را ندارند و مطابق قانون متخلف شناخته می شوند.
وی بیان کرد: تاکنون تشکل منسجمی درحوزه فناوری در استان وجود نداشت و تنها برخی اتحادیه های صنفی و فروشگاهی در این راستا اقدام های محدودی را انجام می دادند.
شجاعی اظهار کرد: اکنون با تأسیس سازمان نظام صنفی رایانه ای در استان تمامی فروشگاه ها، شرکت ها و یا افراد و مشاوران حقیقی فعال درحوزه فناوری اطلاعات به صورت منسجم و زیر نظر این سازمان به فعالیت خود ادامه می دهند.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات،ارتباطات و امنیت استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه با تشکیل سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تمامی فعالان حوزه فناوری باید عضو این سازمان شوند، افزود: شرط فعالیت در این حوزه عضویت در سازمان و نیز داشتن مجوز فعالیت از این نهاد نظارتی است.
شجاعی تصریح کرد: علاوه بر انسجام و حمایتی که این سازمان برای فعالان حوزه فناوری خواهد داشت شرکت های عضو می توانند براساس قانون از مزایایی همچون معافیت از مالیات، بخشودگی بیمه، استفاده از امکانات و تجهیزات این سازمان بهره ببرند.
وی با بیان اینکه تا کنون در 26 استان کشور سازمان نظام صنفی رایانه ای تأسیس شده است، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد بیست وهشتمین استانی است که این سازمان در آن تشکیل شده است.
شجاعی افزود: هفته آینده نسبت به درج آگهی برای نام نویسی از فعالان و متقاضیان برای حضور در مجمع عمومی این استان و انجام سایر مراحل قانونی اقدام خواهد شد.
671/7530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن