تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820734541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلنگ ساخت حسینیه امامزاده بوکان در استان قزوین به زمین زده شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین
کلنگ ساخت حسینیه امامزاده بوکان در استان قزوین به زمین زده شد
قزوین- خبرگزاری مهر: در مراسمی با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین کلنگ ساخت حسینیه امامزاده محمد بوکان در الموت شرقی قزوین به زمین زده شد.



به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه در مراسمی با حضور حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیرکل اوقاف و امخور خیریه استان قزوین، جمعی از خیرین و واقفان عملیات ساخت حسینیه در جنب امامزاده محمد بوکان در الموت شرقی به زمین زده است.

این حسینیه در زمینی به مساحت 450 مترمربع با یک میلیارد ریال هزینه ساخته می شود.

حسینیه امامزاده محمد بوکان در مدت سه سال ساخته می شود و اعتبار آن از محل نذورات و کمک های مردمی و خیرین و عواید حاصل از درآمد بقعه تامین خواهد شد.

نقشه طراحی این حسینیه را اداره اوقاف و امور خیریه قزوین تهیه کرده است.

 حجت الاسلام نوروزی در این مراسم با بیان اهمیت توجه به نیازهای فرهنگی و عمرانی بقاع متبرکه اظهارداشت: توجه به امامزاده ها و بقاع متبرکه به عنوان قطب فرهنگی نقش مهمی در توسعه و عمران این اماکن وجذب بیشتر زائر خواهد داشت. وی افزود: با اجرای هر طرح عمرانی شاهد افزایش تعداد زائران هستیم که کمک های خیرین را نیز بدنبال دارد لذا توجه به نیازهای فرهنگی و رفاهی در امامزاده ها در دستور کار اداره اوقاف قرار گرفته است. نوروزی بیان کرد: ساخت حسینیه با کمک خیرین موجب تامین امکانات رفاهی مناسب برای اقامت چند روزه زائران فراهم می شود و اجرای برنامه های فرهنگی را تقویت می کند.


۱۳۹۳/۲/۴ - ۰۹:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن