تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821226932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معتمدان ساربوک مشکلات خود را در دیدار با فرماندار قصرقند مطرح کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معتمدان ساربوک مشکلات خود را در دیدار با فرماندار قصرقند مطرح کردند قصرقند، زاهدان- ایرنا- قابلیت ها و مشکلات ساربوک در دیدار شماری از علما، معتمدان، اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران، بزرگان و ریش سفیدان این بخش با فرماندار جدید قصرقند مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش ایرنا، علما و معتمدان بخش ساربوک در دیدار با ˈحمیرا ریگیˈ فرماندار جدید شهرستان قصرقند، انتصاب وی را به عنوان نخستین فرماندار زن در سیستان و بلوچستان تبریک گفتند.
فرماندار قصرقند در این دیدار که به منظور آشنایی و بیان پاره ای از مشکلات ساربوک انجام شد با اشاره به سابقه دیرینه و قابلیت های فراوان این شهرستان گفت: قصرقند در گذشته های دور پایتخت مکران و دروازه تجارت به شبه قاره هند بوده است بطوریکه که ادویه شبه قاره هند از این منطقه به شهرهای داخلی ایران صادر می شد.
ریگی افزود: شهرداری قصرقند با سابقه 50 ساله یکی از قدیمی ترین شهرداری های سیستان و بلوچستان است که امسال بنا داریم جشن 50 سالگی آن را برگزار کنیم.
وی اظهار داشت: سفال هلنچکان قصرقند با سفال کلپورگان سراوان برابری می کند و سابقه ای چندین هزار ساله دارد.
وی از تمام مردم قصرقند در خواست کرد در راستای توسعه این شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.
بخشدار ساربوک هم در این نشست گزارشی از پتانسیل ها و کمبود های این بخش ارائه کرد.
ˈاسماعیل بلیده ایˈ مهمترین اولویت ها بخش ساربوک را ارتقای روستای ساربوک به شهر، راه دستری ساربوک به سد زیردان و بازگشایی مسیر ساربوک به عزیز آباد اعلام کرد.
امام جمعه اهل سنت بخش ساربوک نیز با تبریک به فرماندار جدید با اشاره به سابقه ساربوک خواستار رفع مشکلات، کمبودها و توسعه زیر ساخت های این بخش شد.
مولوی فضل الله از فرماندار جدید قصرقند خواست همه تلاش و توان خود را در راستای خدمت خالصانه به مردم این شهرستان انجام دهد.
7312/7307
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن