تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 30 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807225494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روابط ˈعمومی ˈ پیشکش ، شما روابط ˈداخلی ˈ را تقویت کنید - سیفعلی موسی زاده


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روابط ˈعمومی ˈ پیشکش ، شما روابط ˈداخلی ˈ را تقویت کنید - سیفعلی موسی زاده اردبیل - ایرنا- چندی پیش نخستین جلسه شواری روابط عمومی های استان اردبیل در دولت جدید برگزار شد و این جلسه فرصتی شد که مسوولان روابط عمومی های دستگاههای اجرایی نقطه نظرات و دل مانده های خود را در حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندارطرح کنند.


آنچه بیش از هر چیز در این جلسه موجب تاسف وتعجب بود ، ناگفته های مسوولان روابط عمومی از نگرش و روابط مدیران دستگاههای اجرایی با این نهاد رابط مردم و دستگاه بود.
بیشتر مسوولان روابط عمومی ها بیش از هر چیز از عدم ارتباط و بی توجهی محض مدیران به روابط عمومی ها گلایه داشتند.
ˈهنوز پس از سال ها من نمی دانم که بلاخره مدیر پشت و حامی من است و به من اطمینان دارد یا نه ؛ من هنوز نمی دانم که تفکرات و سیاست های مدیر چیست ؛ وابستگی اعتباری به مدیر باعث بله گو شدن محض روابط عمومی به مدیران شده است ؛ کمترین اعتبارات و نیروهای غیر متخصص در دستگاهها سهم روابط عمومی هاست ؛ مدیر آنچیزی را می خواهد از روابط عمومی بشنود که باب میل اوست و ... بخشی از مطالب مطرح شده مسوولان روابط عمومی های استان در این جلسه بود.
این دردل و دل ها شاید تنها مختص روابط عمومی های استان اردبیل نباشد و بیشتر دستگاههای اجرایی درکشور به نوعی گریبانگیر این آسیب و بیماری جدی می باشند.
دستگاهی که قرار است رابط بین مردم و نهاد و ارگان خود باشد ، دستگاهی که باید تعاملی منطقی و مطلوب بین مردم و دستگاه برقرار کند و بلاخره دستگاهی که باید صدای مردم به مسوولان و بلندگوی صادق خدمت رسانی دولت به مردم باشد امروز به حال زاری گرفتار شده است که در داخل خود دستگاه و در ارتباط با مدیرو راس دستگاه با مشکل جدی روبروست.
دستگاهی که بغل گوش اتاق ریاست فرسنگ ها با مدیر و رییس دستگاه فاصله دارد چگونه می تواند مشکلات و مطالبات مردم را به اول شخص تصمیم گیر دستگاه و در مقابل خدمات دستگاه را به مردم اطلاع رسانی کند؟
دردنیایی که روابط عمومی ها دارای کرسی های دانشگاهی بوده و در دنیا به شیوه های مختلف و با ابزارالات و فناوری های نوین پیام رسان و در برخی موار مسحور کننده مخاطبان می شوند ، در جامعه ما نگاه به روابط عمومی ها همچنان سنتی و عقب افتاده است.
هنوز که هنوز است در اغلب ادارات ما کسانی که نمی توان برای آنها پست سازمانی و مقام و کاری مهیا کرد جایشان در روابط عمومی است.هنوز که هنوز است روابط عمومی ها باید کارشان این باشد که پلاکارد نصب کنند ، خیر مقدم بگویند ، تسلیت بگویند ، تکذیب کنند ، تعریف کنند ، دعوت کنند و ...
و اینچنین است که هر دولتمردی و هر مسوولی در این مملکت از اینکه خدمات و مسایل به خوبی به اطلاع مردم رسانده نمی شود و مردم از خدمات دولت بی اطلاعند گلایه دارد و....
تا دیدگاه و نگرش به روابط عمومی ها در ایران نگاهی چنین کوتاه است، تاز مانی که مدیران دستگاهها تواناترین فرد خود را برای تصدی روابط عمومی ها بکار نگمارند ، تازمانی که روابط عمومی ها امین ومشاور اصلی مدیران دستگاهها نبوده و توانایی لازم برای ایجاد تعامل و ارتباط صحیح با مخطبان را نداشته باشند ، تاز مانی که روابط عمومی ها به ابزار و فناوری های نوین و مهمتر از آن به مهارت ارتباط با مخاطب تجهیز نباشند وضعیت به همین گونه خواهد ماند و ما همچنان در گذشته درجا خواهیم زد.
530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن