تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820997967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک اطلاعاتی بانوان نخبه و استعدادهای برتر استان بوشهرفعال می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بانک اطلاعاتی بانوان نخبه و استعدادهای برتر استان بوشهرفعال می شود بوشهر- مدیرکل اموربانوان وخانواده استانداری بوشهرگفت: بانوان کارآفرین واستعدادهای برتر دراین استان شناسایی واطلاعات آنها دربانک اموربانوان استانداری ثبت می شود.


به گزارش ایرنا، فاطمه دهقانی روز پنجشنبه درنشست مشترک کارگروه بانوان و خانواده شهرستان های دشتستان و تنگستان دربرازجان افزود: در این ارتباط کمک مشاوران فرمانداران ونمایندگان اموربانوان دردستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی ضروری است.
وی اضافه کرد: از این بانک اطلاعات برای معرفی بانوان نخه استان بوشهر درسطح ملی وحمایت ازآنها استفاده خواهد شد.
دهقانی بیان کرد: ارتقای سلامت بانوان، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تشکل و نهادمندسازی و تخصصی کردن تشکل های زنان و سازمان های مردم نهاد در اولویت برنامه های کاری اداره کل امور بانوان استانداری است.
وی گفت: بانوان توانایی زیادی در حوزه های مختلف دارند و اجرای برنامه های مهم و اثرگذار به عهده این قشر توانمند است.
مدیرکل اموربانوان وخانواده استانداری بوشهر اظهار کرد: در مورد سلامت جسمی، روحی و اجتماعی زنان برنامه های موثری تدوین شده که در این ارتباط کارگاه های آموزشی برگزار خواهد شد.
دهقانی ادامه داد: در زمینه های اجتماعی و آسیب های بعد از طلاق باید برنامه ریزی شود.
فرماندار دشتستان گفت: توفیق تاسی و پیروی از اندیشه های والای بزرگان دینمان مایه سرافرازی و سربلندی در زندگی دنیوی و اخروی خواهد شد.
ارسلان زارع افزود: بانوان نقش غیرقابل انکاری درتوسعه دارند و هر جامعه ای که توانسته براساس برنامه ریزی های مدون وزمان های تعریف شده کوتاه مدت، میان مدت و درازمدت برای بانوان گام بردارند مسیر توسعه را بهتر طی کرده اند.
وی یادآور شد: خودباوری و اعتماد به نفس بانوان که در فضای جمهوری اسلامی احیا شد و نقش آفرینی بیشتر آنها به عنوان یک ضرورت در کشور ما ملموس است.
زارع اضافه کرد: با توجه به سابقه ای که بانوان از خود نشان داده اند در افزایش تولید ناخالص ملی موثر خواهند بود در این ارتباط کوشش خواهیم کرد با برنامه ریزی های مناسب زمینه ساز فعالیت و مشارکت و نقش آفرینی آنها را در همه عرصه ها باشیم.
دراین نشست برخی از نخبگان و کارآفرینان برتر زن شهرستان های دشتستان و تنگستان ضمن معرفی و بیان فعالیت و تجربیات خود تجلیل شدند. ک/2
7213/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن