تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814774692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدير استاندار خراسان رضوي از بانوان برتر استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۲۳ب.ظ)
همزمان با سالروز ميلاد حضرت زهرا(س) صورت گرفت؛ تقدير استاندار خراسان رضوي از بانوان برتر استان با حضور استاندار خراسان رضوي، 10 تن از بانوان برگزيده‌ي استان در عرصه‌هاي علمي، فرهنگي و اجتماعي تجليل شدند.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، علي رضا رشيديان در همايش تجليل از بانوان برگزيده ي استان با اشاره به نقش و جايگاه ويژه ي حضرت زهرا (س) به عنوان بانوي نمونه جهان اسلام گفت: آن حضرت در تمام دوران زندگي خود چه در مقام دختري براي پيامبر(ص) و چه در مقام همسري براي امير مومنان حضرت علي(ع) داراي نقش بي بديلي بود به گونه اي که خداوند ايشان را مظهر رحمت خود خوانده است.
وي ادامه داد: ايشان در کنار همسرداري و تربيت صحيح فرزند، در عرصه هاي سياسي و اجتماعي در دوران پيامبر و پس از آن، حضور پررنگي داشته اند.
استاندار خراسان رضوي با اشاره به همراهي حضرت زهرا (س) و حمايت همه جانبه اين بانوي بزرگوار از ولايت، وي را الگوي بي نظير ولايت مداري و پيشتاز شناخت و پيروي از امام عصر خود معرفي کرد.
رشيديان گفت: معارف دين مبين اسلام بهترين راهکار عملي براي زنان مسلمان جهت پاسخگويي به چالش هاي غربي در حوزه ي زنان است و حضرت فاطمه (س) بهترين الگو در جامعه ي انقلابي- اسلامي ايران است.
وي با تاکيد بر نقش پررنگ زنان در عرصه هاي مختلف اجتماعي، علمي و فرهنگي بعد از انقلاب در راستاي توسعه ي کشور، گفت: تمامي اين پيشرفت ها با رعايت ارزش هاي اسلامي محقق شده است.
استاندار خراسان رضوي تصريح کرد: نگاه اسلام به مسائل مربوط به مرد و زن غيررقابتي است و زن و مرد را مکمل يکديگر مي داند که علي رغم ظرفيت هاي متفاوت از شرايط و حقوق اجتماعي برابر و يکساني برخوردار هستند.
وي ادامه داد: اسلام بهره گيري از اين ظرفيت هاي متفاوت را سبب ساز حرکت تعالي بخش، رشد بالنده و مايه ي پيشرفت و توسعه مي داند.
رشيديان افزايش تعداد بانوان تحصيل کرده و نخبه در سالهاي اخير را مرهون نگاه اسلامي به زنان در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: با ارتقاي جايگاه اجتماعي زنان شاهد حضور موفق آنان در عرصه هاي مديريتي و انتصاب پست هاي کليدي و مهم بوده ايم.
استاندار خراسان رضوي با بيان اينکه زنان نيمي از جمعيت اجتماع را تشکيل مي دهند؛ بر لزوم ايجاد فضاي بانشاط براي بانوان به ويژه دختران جوان و نوجوان تاکيد کرد.
برنامه ريزي و تلاش براي تکريم از مادران و همسران شهدا از ديگر تاکيدات استاندار خراسان رضوي در اين مراسم بود.
گفتني است اين مراسم باحضور زنان برگزيده ي استان در محل تالار همايش هاي صدا و سيماي مرکز خراسان رضوي برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن