تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815288041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تانکرهای ذخیره مناسب ترین راه برای جلوگیری ازقطعی مکررآب شهرهاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تانکرهای ذخیره مناسب ترین راه برای جلوگیری ازقطعی مکررآب شهرهاست یاسوج - ایرنا- مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری کهگیلویه وبویراحمد نصب تانکرهای ذخیره آب بر روی پشت بام منازل مسکونی و اداراه ها در شهرها و مناطق مختلف استان را مناسب ترین راهکار برای جلوگیری از اُفت فشار و قطعی مکرر آب ذکر کرد.


به گزارش خبرنگارایرنا، علی لدنی نژاد روز چهارشنبه درنشست خبری افزود: استقرار تانکرهای ذخیره آب، تضمین و تداوم آب آشامیدنی را در طول 24 تا 72 ساعت برای خانواده ها امکان پذیر خواهد کرد.
وی بیان کرد: نصب این تانکرها نیز تا حدود زیادی موجب تعدیل فشار در شبکه توزیع آب و کاهش هدرروی منابع آبی خواهد شد.
لدنی نژاد با بیان اینکه هماهنگی و راهکارهای قانونی و فنی برای نصب این تانکرها نیز با شهرداری ها و نظام مهندسی استان انجام شده، افزود: شرکت آبفای شهری استان نیز برای خانواده های کم توان مالی تمهیدات و تدابیر لازم را اندیشیده است.
وی ابراز داشت: با توجه به هماهنگی لازم با برخی بانک های عامل و اعطای وام مورد نیاز به خانواده های کم درامد مشکلی برای خرید تانکر برای آنان وجود ندارد.
لدنی نژاد با اشاره به برخی رویکردها و برنامه های مهم شرکت آبفای شهری کهگیلویه وبویراحمد در سال جاری ، افزود: تسریع و کیفیت بخشی پروژه های عمرانی و نیز ارایه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشترکان و شهروندان از راهبردهای اساسی این شرکت است.
وی ابراز داشت: استفاده از روش های نوین مالی در کنار منابع دولتی و نیز تدوین برنامه میان مدت چهارساله و بلند مدت 20 ساله برای کیفیت بخشی و ارایه خدمات بهتر ومناسب به شهروندان و مشترکان را از سایر رویکردهای مهم این شرکت عنوان کرد.
لدنی نژاد از نگاه علمی و ملی به برنامه ها و اولویت های کاری در شرکت آبفای شهری کهگیلویه وبویراحمد خبر داد و اظهار کرد: تجربه نشان داده که جزیره ای عمل کردن و نگاه منطقه ای به مسایل موجب بروز مشکلات و پس رفت امور به ویژه در زمینه کارهای خدماتی می شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: هر نوع تصمیم گیری و برنامه ریزی در این شرکت بر مبنای کار کارشناسی و نگاه کلان خواهد بود.
وی نقش رسانه های جمعی و سایر متولیان و دستگاه های فرهنگی استان را برای فرهنگ سازی و آگاهی بخشی مردم جهت اصلاح الگوی مصرف آب و کاهش هدرروی این نعمت الهی تعیین کننده دانست و افزود: یکی از معضلات کنونی در زمینه کمبود و قطعی آب در شهرهای مختلف استان ناشی از رعایت نکردن مصرف بهینه و هدرروی بالای آب است.
وی میزان مصرف آب درشهرهای مختلف این استان به ویژه شهر یاسوج را بالای 220 لیتر در شبانه روز دانست و گفت: این در حالی است که سرانه مصرف آب در جهان حدود 120 و در کشور نیز 180 تا 190 لیتر است.
566/7530
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن