تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814801037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بستر مناسب برای ثبت نام متقاضیان یارانه در قروه فراهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بستر مناسب برای ثبت نام متقاضیان یارانه در قروه فراهم است قروه - ایرنا - فرماندار شهرستان قروه گفت: بستر مناسب برای ثبت نام متقاضیان یارانه در قروه فراهم است.


به گزارش ایرنا، محمد رسول شیخی زاده شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد هدفمندی یارانه شهرستان قروه افزود: زمینه برای ثبت نام افراد متقاضی دریافت یارانه، با هماهنگی دفاتر آی سی تی، پست بانک ها، دفاتر پیشخوان دولت و کافی نت ها فراهم است.
وی افزود: به منظور جلوگیری از اخلال در ثبت نام متقاضیان در دفاتر آی سی تی، پست بانک ها و دفاتر پیشخوان دولت در این شهرستان در کنار سایت رفاهی، نرم افزاری طراحی شده است که هم کار سایت رفاهی را انجام می دهد و هم سایت قطع نمی شود.
به گفته وی سرپرستان خانوارها به ترتیب از 20 تا 29 فروردین می توانند نسبت به ثبت نام برای دریافت فاز دوم هدفمندی یارانه نقدی اقدام کنند.
شیخی زاده افزود: افرادی که به هر دلیلی نتوانند در این مدت ثبت نام کنند می توانند در تاریخ های 30 و 31 فروردین نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.
به گفته وی اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) برای ثبت نام اقشار تحت پوشش در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها اقدام می کنند.
شیخی زاده افزود: انتظار مسوولین ارشد و دولت از اعضای ستاد دریافت یارانه ها این است که اهمیت موضوع را برای مردم که برابر قانون همه نباید یارانه دریافت نمایند مطرح کنند.
وی در ادامه گفت: طبق قانون هدفمندی یارانه ها، 50 درصد از یارانه ها به صورت نقدی به اقشار نیازمند، 30 درصد در اختیار تولید و 20 درصد هم برای اجرای پروژه های عمرانی در اختیار دولت قرار می گیرد.
فرماندار قروه به اعضای ستاد تاکید کرد که واقعیت ها را به مردم بگویند و تلاش کنند خانواده هایی که توانمند هستند و می توانند یارانه دریافت نکنند از ثبت نام انصراف دهند.
وی گفت: در صورت انصراف افراد بی نیاز به دریافت یارانه نقدی، درآمد حاصله از صرفه جویی و اصلاح قیمت ها در حوزه بهداشت و درمان، بیمه و سایر موارد حمایتی قرار خواهد گرفت.
شیخی زاده گفت: اعضای ستاد باید 24 ساعت در مدت ثبت نام فاز دوم هدفمندی یارانه ها در دسترس باشند تا در شهرستان مسائل و مشکلات را هم رصد و پیگیری کنند و هم این مسائل و مشکلات را به دبیرخانه اطلاع رسانی کنند تا با مشکل خاصی در شهرستان مواجه نشویم.
وی در پایان گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی و تحقق حماسه اقتصادی اولین اقدامی که از سوی دولت برداشته شده است اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه است.ک/2
7345/533
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن